کد خبر : 1846866 | 14 مهر 1401 ساعت 20:46 | 41.5K بازدید | 2 دیدگاه

مارکو فان باستن:

علت باخت تحقیرآمیز آژاکس؟ فروش‌های احمقانه تابستان

مارکو فان باستن با انتقاد شدید از آژاکس می‌گوید سیاست نقل و انتقالاتی تابستانی این تیم عامل اصلی شکست سنگین مقابل ناپولی بوده است.

علت باخت تحقیرآمیز آژاکس؟ فروش‌های احمقانه تابستان

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس روز سه‌شنبه این هفته در خانه خود شکستی تحقیرآمیز را در لیگ قهرمانان تجربه کرد و با نتیجه 6-1 مغلوب ناپولی شد.

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، از مدیران آژاکس به شدت انتقاد کرده و می‌گوید اشتباهات بزرگ آنها در بازار نقل و انتقالات تابستانی و از دست دادن بازیکنان درجه یک تیم عامل اصلی شکست‌های سنگین در لیگ قهرمانان اروپا است.

آژاکس که فصل جدید لیگ قهرمانان را با پیروزی 4-0 مقابل رنجرز آغاز کرده بود از هفته دوم در مسیر افول قرار گرفت و بعد از شکست 2-1 مقابل لیورپول این هفته در مقابل ناپولی با شکست 6-1 مواجه شد.

با اینکه بعد از شکست مقابل ناپولی، آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس، در هلند با انتقادهای زیادی مواجه است ولی فان باستن لبه تیز انتقاد خود را متوجه مدیران باشگاه کرد.

1750846

فان باستن با اعلام اینکه شکست 6-1 مقابل ناپولی به هیچ وجه قابل توجیه نیست گفت:" نتیجه 6-1 در بازی مقابل ناپولی در واقع حکم کشتار آژاکس را داشت. اینکه آژاکس در مقابل ناپولی اینقدر ضعیف باشد و تحقیر شود اصلا قابل قبول نیست. ناپولی تیم خوبی است ولی باز هم نمی‌توان شکست تحقیرآمیز آژاکس را توجیه کرد.

کارهایی که آژاکس امسال تابستان در بازار نقل و انتقالات کرد اصلا قابل درک نیست. آنها 100 میلیون یورو را به شکلی عجیب و احمقانه خرج کردند و نه تنها بازیکن خوبی نگرفتند بلکه ستاره‌های اصلی‌شان را از دست دادند. یک جای کار در این باشگاه می‌لنگد".

دیدگاه‌ها