کد خبر : 1846874 | 14 مهر 1401 ساعت 22:02 | 15.5K بازدید | 4 دیدگاه

آنیلی: یوونتوس دوباره قدرتی جهانی می‌شود

مدیر باشگاه یوونتوس با ارسال نامه‌ای برای سهامداران باشگاه برنامه‌ای در پنج بند برای بازگشت این باشگاه به روزهای اوج خود در سالهای گذشته ارائه داد.

آنیلی: یوونتوس دوباره قدرتی جهانی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس این روزها شرایط خوبی ندارد و نتایج غیرمنتظره در هفته‌های شروع فصل باعث شده مدیران باشگاه و سرمربی‌اش با انتقادهایی شدید مواجه شوند.

مدیر باشگاه، آندره‌آ آنیلی، در تلاش برای آرام کردن فضای باشگاه و کسب دوباره حمایت سهامداران یووه نامه‌ای خطاب به آنها منتشر کرد. در این نامه او برنامه‌ای در پنج بند ارائه داده که هدف آن بهبود وضعیت مالی باشگاه و بازگشت به روزهای اوج فوتبالی یوونتوس در ایتالیا و اروپا است.

1750869

یوونتوس علاوه بر نتایج ضعیف در میادین فوتبال از نظر مالی هم شرایط بغرنجی دارد. بیانکونری تا پایان سال مالی ژوئن 2022 ضرری معادل 254 میلیون یورو ثبت کرد که در تاریخ سری آ یک رکورد به حساب می‌آید. این پنجمین سال پیاپی بود که ترازنامه مالی باشگاه منفی بود.

در نامه آنیلی به سهامداران به پنج حوزه اشاره شده که یوونتوس باید هر چه سریعتر برای آنها برنامه‌هایی جدید در دستور کار قرار دهد. اولین حوزه رسیدن به تعادل در ترازنامه باشگاه و ایجاد تعادل اقتصادی و مالی در یوونتوس است.

دومین بندی که آنیلی در نامه خود به آن اشاره کرده بحث مدیریتی باشگاه است. او می‌گوید بیانکونری باید بیش از پیش به برندی جهانی تبدیل شود و برای رسیدن به این هدف تلاش کند تا نسل جوان‌تر را جذب کند.

سومین بند مورد اشاره در این نامه موفقیت ورزشی است. یوونتوس فصل گذشته برای اولین بار در طول یک دهه در حالی فصل را پایان برد که حتی موفق به فتح یک جام نشد. آنیلی می‌گوید شرایط ورزشی باید هر چه سریعتر تغییر کند تا یووه به روزهای اوج فوتبالی‌اش برگردد.

چهارمین بند مورد اشاره مدیر یوونتوس رویکردی برای توسعه درون‌زای باشگاه و تلاش برای ایجاد تصویری دوست‌دار محیط زیست است.

آنیلی در بند پنجم به تلاش برای شکل‌دهی به سوپرلیگ اروپا اشاره می‌کند و می‌گوید یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا بر خلاف شایعات همچنان از رویای خود برای شکل‌‌دهی به این تورنمنت دست نکشیده‌اند.

1750870

دیدگاه‌ها