کد خبر : 1846889 | 15 مهر 1401 ساعت 09:31 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: مهم برد آرسنال برابر حریفی دشوار بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از این که تیمش برابر حریفی دشوار و متفاوت به پیروزی رسیده است ابراز خوشحالی کرد.

آرتتا: مهم برد آرسنال برابر حریفی دشوار بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف بودوگلیمت رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 از سد این تیم عبور کند. 
ادی انکیتا، راب هولدینگ و فابیو وییرا موفق شدند سه گل آرسنال در این بازی را وارد دروازه حریف کنند و برای کسب سه امتیاز این بازی خانگی به تیم‌شان کمک زیادی کردند. 
آرتتا پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من واقعا خوشحال هستم. ما امشب با حریفی متفاوت و دشوار بازی داشتیم. من پیش از این هم به این موضوع اشاره کرده بودم و فکر می‌کنم امشب همه در جریان بازی متوجه این مسئله شدند.»

1739276
سرمربی آرسنال با اشاره به استفاده از ترکیبی متفاوت اظهار داشت:« ما تغییرات بسیاری انجام دادیم، فکر می‌کنم هشت تغییر داشتیم و خوشحالم که این تیم توانست پیروز شود، سه گل بزند و کلین شیت کند اما مهم‌ترین مسئله این بود که در کل می‌شد ارتباط درست و زمان‌بندی در زمین را دید که ما نیاز زیادی به آن داشتیم و توانستیم کنترل بازی را در لحظات مهم به دست بگیریم.»
او درباره بازی برگشت که هفته آینده در زمین بودوگلیمت برگزار خواهد شد اضافه کرد:« این دیدار متفاوتی خواهد، در زمین آنها و روی چمن مصنوعی بازی خواهیم کرد که ما به آن عادت نداریم و باید خیلی زود خودمان را با این شرایط سازگار کنیم. امروز دیدید که این تیم اشتیاق بسیاری برای الگوی بازی خوب، بازیکنان خوب و فلسفه مشخصی برای بازی کردن دارد، بنابراین بازی در زمین این تیم در هفته آینده برای ما بسیار دشوار خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها