کد خبر : 1846902 | 15 مهر 1401 ساعت 11:47 | 49.3K بازدید | 7 دیدگاه

فان باستن:

شرایط زیاش باعث تاسف دنیای فوتبال است

مارکو فان باستن، ستاره سابق آژاکس، معتقد است که حکیم زیاش باید هرچه زودتر از چلسی جدا شود.

شرایط زیاش باعث تاسف دنیای فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، شرایط زیاش در چلسی همچنان خوب نیست و حضور گراهام پاتر نیز نتوانست کمکی به بهبود شرایط او در استمفوردبریج بکند. 
این ستاره مراکشی از ابتدای فصل تا به حال تنها دو بازی در لیگ برتر برای چلسی انجام داده و در دو بازی اخیر نیز توسط گراهام پاتر به نیمکت تبعید شده است تا مشخص شود که این مربی نیز اعتقاد چندانی به او ندارد. 
نام این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در کنار نام باشگاه‌های بسیاری به چشم می‌خورد و گفته می‌شد تاتنهام، منچستریونایتد و میلان همگی علاقه زیادی به جذب او دارند اما در نهایت به حضورش در چلسی ادامه داد. 
حالا فان باستن مدعی شده است که این تصمیم اشتباه بود و او باید در اولین فرصت ممکن در ماه ژانویه از چلسی جدا شود و پیراهن تیم دیگری را به تن کند. 

1540507
این ستاره سابق تیم ملی هلند به زیگو اسپورت گفت:«یک پنجره نقل و انتقالاتی دیگر در پیش است. این باعث ناراحتی و تاسف است که زیاش چنین شرایطی دارد. او بازیکن بزرگی است. ما باید کسی مانند او را در زمین ببینیم. ما برای چنین بازیکنانی تلویزیون تماشا می‌کنیم و به ورزشگاه می‌آییم.»
او با تمجید از ویژگی‌ها و توانایی‌های این بازیکن اظهار داشت:« باعث تاسف کل دنیای فوتبال است که او حالا باید روی نیمکت بنشیند. اگر چنین بازیکنی فرصتی برای بازی نداشته باشند، در واقع تمام دنیای فوتبال از این اتفاق آسیب می‌بیند.»

 

دیدگاه‌ها