کد خبر : 1846906 | 15 مهر 1401 ساعت 12:50 | 9.4K بازدید | 5 دیدگاه

دردسر دی‌ماریا: سرقت دوباره از خانه ستاره یووه

آنخل دی‌ماریا، ستاره یوونتوس، بار دیگر هدف سرقت قرار گرفت.

دردسر دی‌ماریا: سرقت دوباره از خانه ستاره یووه

به گزارش "ورزش سه"، دی‌ماریا پیش از این در زمان حضور در منچستریونایتد و پاری سن ژرمن نیز با سرقت خانه‌اش مواجه شده بود و گفته می‌شود که این اتفاق بار دیگر در ایتالیا برای او تکرار شده است. 
این اتفاق در حالی در تورین رخ داد که این بازیکن در حال استراحت به همراه اعضای خانواده و یکی از هم‌تیمی‌هایش بود که صدای زنگ هشدار به صدا در می‌آید. 
شرکتی که مسئولیت تامین امنیت این ستاره آرژانتیتنی را برعهده دارد بالافاصله با به صدا درآمدن زنگ خطر با پلیس تماس می‌گیرد و نیروهای پلیس موفق به بازداشت یکی از سه مظنون متهم به سرقت از خانه او شده‌اند. 
گفته می‌شود که ماموران و کارآگاهان پلیس به شدت به دنبال بازداشت دو فرد دیگری هستند که گفته می‌شود قصد دزدی از خانه این بازیکن را داشتند.

1746795

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که این اتفاق حدود ساعت 7:30 غروب روز پنجشنبه رخ داده است. منطقه زندگی دی‌ماریا در همان منطقه‌ای است که کریستیانو رونالدو در آن سکونت داشت. 
نکته عجیب اینجاست که همسایه‌ها اعلام کرده‌اند که در جریان این اتفاق صدای شلیک گلوله شنیده‌اند و اسلحه‌ای نیز پیدا شده است. باشگاه یووه تایید کرده است که این بازیکن و خانواده او در صحت و سلامت کامل هستند. 
این بازیکن آرژانتینی پیش از این در پاری سن ژرمن در حالی با این خبر روبرو شد که در زمین بازی حضور داشت و مائوریسیو پوچتینو تعویضش کرد تا هرچه سریع‌تر خودش را به خانه و خانواده‌اش برساند.

 

دیدگاه‌ها