کد خبر : 1846913 | 15 مهر 1401 ساعت 13:12 | 32.7K بازدید | 26 دیدگاه

رونالدو بدون مشتری: CR7 در یونایتد می‌ماند

مدیران منچستریونایتد اطمینان دارند که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، هیچ پیشنهادی برای ترک این باشگاه ندارد و به حضورش ادامه خواهد داد.

رونالدو بدون مشتری: CR7 در یونایتد می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، شایعات درباره جدایی رونالدو از منچستریونایتد همچنان ادامه دارد و بسیاری معتقد هستند که او به زودی در ماه ژانویه این باشگاه را ترک خواهد کرد.
این ستاره پرتغالی در طول تابستان تمام تلاشش را کرد که بتواند با باشگاه دیگری به توافق برسد و از یونایتد جدا شود اما این اتفاق رخ نداد و او در نهایت مجبور شد به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد. 
قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری با یونایتد به پایان می‌رسد اما او امیدوار است که بتواند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این باشگاه جدا شود، خصوصا که در چند هفته اخیر به یک نیمکت‌نشین محض در این تیم تبدیل شده است. 
حالا ESPN مدعی شده که منابع نزدیک به این باشگاه به آنها گفته‌اند که مدیران یونایتد نگرانی از این بابت ندارند چون معتقدند که هیچ باشگاهی خواهان جذب او نیست و به این ترتیب رونالدو تا پایان مهلت قراردادش باید به حضور در این تیم ادامه دهد. 

1750903

پیش از این بسیاری از رسانه‌های انگلیسی گفته بودند که حتی بازیکنان یونایتد هم از علاقه رونالدو به ترک این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باخبر هستند اما حالا شرایط متفاوت شده است. 
یکی دیگر از دلایل این اطمینان خاطر این است که آنها در حال حاضر تصمیمی برای افزایش بودجه و خرید جانشین برای این ستاره پرتغالی ندارند و اریک تن‌هاخ از آنها خواسته که حتی اگر رونالدو پیشنهاد دیگری هم داشت، به آن پاسخ منفی داده شود. 
 

دیدگاه‌ها