کد خبر : 1846921 | 15 مهر 1401 ساعت 13:41 | 36.8K بازدید | 24 دیدگاه

اطمینان خاطر رئال: قرارداد هالند بند فسخ دارد

مدیران رئال مادرید اطمینان دارند که بند فسخی در قرارداد ارلینگ هالند، ستاره نروژی، وجود دارد که در سال 2024 فعال خواهد شد.

اطمینان خاطر رئال: قرارداد هالند بند فسخ دارد

به گزارش "ورزش سه"، هالند از زمان پیوستن به منچسترسیتی از بروسیا دورتموند به ستاره بی‌چون‌وچرای این تیم و مهره کلیدی برای سبک بازی پپ گواردیولا تبدیل شده است. 
این بازیکن تا به حال در هشت دیداری که در ترکیب سیتی در لیگ برتر انجام داده 14 گل و سه پاس گل به نام خودش ثبت کرده است. این در حالی است که نزدیک‌ترین دنبال‌کننده او هری کین است که تنها هفت گل به ثمر رسانده است. 
این درخشش از چشمان تیزبین مدیران رئال مادرید که پیش از این نیز علاقه زیادی به جذب هالند داشتند پنهان نمانده است. روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده است که آنها اطمینان دارند که می‌توانند این ستاره نروژی را در سال 2024 و با پرداخت 180 میلیون یورو به خدمت بگیرند. 

1750777
این در حالی است که گواردیولا چند روز پیش و پس از بازی برابر کپنهاگن به صراحت اعلام کرد که قرارداد این بازیکن با سیتی هیچ بند فسخی برای رئال مادرید ندارد اما به نظر می‌رسد که نظر مدیران این باشگاه متفاوت است. 
آنها نتوانستند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال کیلیان امباپه را به خدمت بگیرند و همین باعث شد که تلاش آنها برای جذب بازیکنی که بتواند در آینده جانشین کریم بنزما شود و در کنار بازیکنانی چون وینیسیوس جونیور، اورلین شوامنی و فدریکو والورده بدرخشد افزایش پیدا کند. 
هالند پیش از این نیز گفته بود که به رئال مادرید علاقه‌مند است و حالا به نظر می‌رسد که رئال قصد دارد از شیوه سیتی برای جذب او از بروسیا دورتموند در تابستان دو سال دیگر استفاده کند. 
 

دیدگاه‌ها