کد خبر : 1846925 | 15 مهر 1401 ساعت 14:05 | 77.4K بازدید | 0 دیدگاه

چهره جدید سرمربی پرسپولیس با مدل موی جدید

کلاهی که از سر یحیی برداشته شد (عکس)

سرمربی پرسپولیس پس از اصلاح سر و تراشیدن موها به چهره ویژه تیمش در 24 ساعت اخیر تبدیل شده است.

کلاهی که از سر یحیی برداشته شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم پرسپولیس شب گذشته در حالی وارد سالن کنفرانس خبری هتل کوثر شد که با مدل موی جدید توجه همه را بیش از پیش به خود جلب می‌کرد. البته ساعتی پیش از برگزاری نشست خبری، انتشار تصاویری از آخرین تمرین پرسپولیس نشان می‌داد که یحیی موهای خود را از ته تراشیده و به همین دلیل سوالاتی نیز برای طرفداران پرسپولیس و خبرنگاران ایجاد شده بود.

1750999

برخی تصور می‌کردند که یحیی برای کاشت مو موهای خود را از ته زده اما کمی دقت از سوی خبرنگارانی که در نشست خبری حضور داشتند، نشان می‌داد که هیچ اثری از سوزن‌های کاشت در سر او وجود ندارد و احتمالا او دلایل دیگری برای زدن موهایش داشته است.

1750996

با این حال اما نکته جالب این است که یحیی عموما حتی در نشست‌های خبری نیز از کلاه استفاده می‌کرد و کمتر پیش می‎‌آمد که بدون کلاه در میان خبرنگاران حاضر شود اما این بار تلاش می‌کرد تا سرش را که با شماره صفر اصلاح کرده بود، به همه نشان بدهد.

یحیی در تمرین نیز همیشه این کلاه را به همراه داشت و تیمش را در هوای آفتابی و ابری تهران به همین شکل هدایت می‌کرد. او حتی در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل تراکتور نیز کلاه به همراه داشت. در تمرین روز سه‌شنبه قرمزها نیز یحیی با این کلاه حضور یافت و بازیکنانش را هدایت کرد.

1750997

اما برای آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل تراکتور ترجیح داد بدون کلاه حاضر شود تا موهای تراشیده را به لنز دوربین باشگاه پرسپولیس و البته طرفداران فوتبال نشان دهد.

او که همیشه در اصفهان نتایج خوبی گرفته، حالا با این استایل جدید که او را بالاتر از ستاره‌های پرسپولیس، به چهره وایرالی این تیم تبدیل کرده، از کنار خط، تیمش را رهبری می‌کند و باید دید که پس از بازی خبرنگاری دراین‌باره از او سوال خواهد کرد یا خیر؟

1750998

دیدگاه‌ها