کد خبر : 1846931 | 15 مهر 1401 ساعت 14:44 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان؛ برنده جدال مدعی‌ها در سوپرلیگ زنان

در هفته پنجم سوپرلیگ زنان، پیکان موفق به شکست پالایش صدرنشین شد تا با این نتیجه به یک قدمی صدر برسد.

 پیکان؛ برنده جدال مدعی‌ها در سوپرلیگ زنان

به گزارش “ورزش سه” جدال مدعیان قهرمانی در هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان با پیروزی پر گل شش بر دو پیکان به اتمام رسید، هرچند این نتیجه نتوانست جایگاه این دو تیم را در جدول تغییر دهد و نماینده آبادان همچنان به صدر جدول تکیه زده است اما پیکان با پیروزی در این دیدار شش امتیازی، تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به پالایش در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

رایزکو ۵-۱ هیئت فوتبال نطنز

رایزکو صفادشت که طی چهار هفته ابتدایی فقط موفق به کسب یک پیروزی مقابل مس رفسنجان شده بود برای فاصله گرفتن از قعر جدول رده‌بندی و فراموش کردن شکست پُرگل هفته گذشته مقابل پالایش نفت آبادان، راهی جز شکست نماینده استان اصفهان نداشت.
نطنزی‌ها که با کسب شش امتیاز در چهار دیدار گذشته عملکرد نسبتاً قابل قبولی داشتند، در تلاش بودند تا پیروزی برابر رایزکو، سومین پیروزی متوالی خود را در یک بازی خارج از خانه جشن بگیرند اما در نهایت این رایزکو بود که موفق شد با یک نتیجه قاطع، هیئت فوتبال نطنز را از پیش رو بردارد تا هر دو تیم با کسب شش امتیاز از مجموع پنج هفته‌ی گذشته، در میانه‌ی‌جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.

1751023

مس رفسنجان ۳-۲ نصر فردیس

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پنجم، نبرد مس و نصر فردیس بود، دیداری که در نهایت با پیروزی خانگی مسی‌ها به اتمام رسید.
شاگردان عاطفه رضایی در این بازی نمایش قابل قبولی داشتند و در نهایت با درخشش مهسا کمالی، درحالی که تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرده بودند، موفق به شکست سه بر دو نصر شدند تا با این نتیجه و کسب نُه امتیاز از مجموع پنج بازی در فاصله سه امتیازی صدرجدول قرار داشته باشند.
شاگردان فاطمه شریف نیز با این نتیجه و کسب هفت امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفته‌اند.

1751022

فجر شیراز ۶-۸ ملی حفاری

در ادامه نتایج پُر فراز و نشیب و نه چندان خوب شاگردان فروزان سلیمانی، این‌بار آن‌ها در یک بازی خارج از خانه و پُرگل موفق به شکست فجر شیراز شدند.
شاگردان سلیمانی که پیش از این در چهار دیدار تنها یک امتیاز مقابل پیکان به دست آورده بودند با این نتیجه از قعر جدول جدا شدند تا این فجر شیراز باشد که با کسب تنها سه امتیاز در پنج بازی گذشته به قعر جدول رده‌بندی تکیه بزند.

1751021

پیکان تهران  ۶-۲ پالایش نفت آبادان

حساس‌ترین دیدار هفته؛ نبرد تیم صدرنشین و دوم جدول در  تهران برگزار شد که با برد پُرگل پیکان همراه بود.
شاگردان پریسا امامی بعد از کسب چهار پیروزی متوالی، اولین شکست خود را در سوپرلیگ تجربه کردند. 
اگرچه با این نتیجه نیز همچنان پالایش نفت آبادان با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد اما از دست دادن نتیجه در یک بازی شش امتیازی توسط شاگردان امامی باعث شد تا شاگردان نیلوفر اردلان با ۱۱ امتیاز خود را بیش از پیش به صدر جدول نزدیک ببینند.

1751024

عکاس: سوگند نظمی

دیدگاه‌ها