کد خبر : 1846932 | 15 مهر 1401 ساعت 14:56 | 41.6K بازدید | 7 دیدگاه

کورتوا به ال‌کلاسیکو می‌رسد

آنچلوتی: فقط 2 بازیکن به من گفته‌اند بازی نمی‌کنیم

کارلو آنچلوتی نگران این نیست که ملی پوشان رئال به خاطر در پیش بودن جام جهانی و ترس از مصدومیت، درخواست کنند به میدان نروند. او گفت که فقط 2 بازیکن در 30 سال گذشته از او چنین تقاضایی کرده‌اند.

آنچلوتی: فقط 2 بازیکن به من گفته‌اند بازی نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی 2-1 بر  شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان، فردا باید در لالیگا به مصاف ختافه برود. رئال در این بازی میهمان است و پس از تساوی خانگی هفته قبل برابر اوساسونا، محکوم به پیروزی است.

1749743

کارلو آنچلوتی، در نشست خبری این بازی و در مورد وضعیت کریم بنزما گفت:«کریم پس از یک ماه مصدومیت، در دو بازی قبلی به میدان رفت و حالا کمی کوفتگی دارد. او اگر 100 درصد آماده باشد، فردا به میدان خواهد رفت. من کریم را مثل همیشه می بینم و نگران او نیستم. هرچند او در دو بازی قبلی گل نزد ولی عملکردش راضی کننده بود. به زودی کریم واقعی را خواهیم دید.»

مشکلات رئال در دفاع:«فصل قبل عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشتیم و این در قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ بسیار تاثیرگذار بود. معتقدم همه تیم باید در کارهای دفاعی مشارکت کنند و باید روی این مساله تمرکز کنیم. درست است که در برخی بازی ها نتوانسته ایم 90 دقیقه تمرکزمان را حفظ کنیم و حریف از این قضیه سود برده ولی در فوتبال این یک اتفاق طبیعی است. به بازیکنانم در این زمینه توصیه های لازم را کرده ام.»

1563150

ترس از اینکه بازیکنان به خاطر در پیش بودن جام جهانی به خودشان فشار نیاورند و ترجیح دهند به میدان نروند:«خیر. ما وضعیت همه بازیکنان را بررسی می کنیم و نمی خواهیم به هیچ بازیکنی فشار وارد شود. البته اغلب بازیکنان به خاطر حضور در ترکیب ثابت در مورد شرایط بدنی‌شان دروغ می گویند که همین باعث مصدومیت‌شان می شود. به شخصه ترجیح می دهم بازیکن به من بگوید خسته است و نمی خواهد بازی کند. البته در 30 سال مربیگری‌ام، تنها دو بازیکن چنین حرفی به من زده اند. په په در فینال لیگ قهرمانان و کلارنس سیدورف در یک بازی از سری آ ایتالیا.»

دشواری بازی برابر تیمی دفاعی مثل ختافه:«ختافه تیمی مبارز و جنگنده است. تیمی که سازماندهی خوبی در کارهای دفاعی دارد. بازی دشواری خواهد بود ولی مسائل روحی روانی کمترین دغدغه من است چون رئال بارها قدرتش در این زمینه را ثابت کرده است. معتقدم باید بهتر دفاع کنیم و فردا هم باید در کارهای دفاعی تمرکز لازم را داشته باشیم.»

1745286

وضعیت تیبو کورتوا:«او برای ال‌کلاسیکو در دسترس خواهد بود.»

آینده تونی کروس:«او را از لحاظ بدنی و ذهنی کاملا آماده می بینم. تونی همیشه لبخند بر لب دارد و او را هیچوقت عصبی ندیده ام. قبل از هر بازی وقتی از او سوال می کنم، می گوید که استرس ندارد. اگر تصمیم به تمدید بگیرد، همه خوشحال خواهیم شد. همه چیز به خودش بستگی دارد.»

هالند به عنوان جانشین کریم بنزما در سال 2024:«در مورد هالند حرف نمی زنم.»

دیدگاه‌ها