کد خبر : 1846933 | 15 مهر 1401 ساعت 15:14 | 14.2K بازدید | 9 دیدگاه

امیری و جایگاهی که دوباره پس می‌گیرد؟ (عکس)

وحید امیری پس از مصدومیت امیدوار به بازگشت به ترکیب اصلی است.

امیری و جایگاهی که دوباره پس می‌گیرد؟ (عکس)

به گزارش ورزش سه، امیری در دیدار مقابل تراکتور پس از مدتها پیراهن پرسپولیس را برتن کرد تا در فاصله کمتر از دو ماه تا جام جهانی، آمادگی خود برای حضور در جام ۲۰۲۲ قطر را به همه نشان دهد.

امیری البته هنوز بازیکنی نیست که یحیی برای ۹۰ دقیقه روی او حساب باز کند و از سوی دیگر نمی‌خواهد در موردش ریسکی انجام دهد تا دوباره سلامتی این بازیکن را به خطر بیاندازد.

نکته جالب درباره امیری اینکه او انگیزه بالایی برای دومین جام جهانی خود دارد و همچنین تلاش می‌کند تا جایگاه خود به عنوان یک ستاره پرتلاش و دونده و باهوش را در ترکیب اصلی پرسپولیس و تیم ملی پس بگیرد.

در میان تمام تغییرات روی نیمکت مربیان پرسپولیس و تیم ملی، وحید همیشه مهره ثابتی بوده که همه مربیان نسبت به او علاقه خاصی دارند و حتی افزایش سن نیز تغییری در این ماجرا ایجاد نکرده است.

او حالا یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و همچنین امیدوار است تا در دومین جام جهانی و سومین جام ملتها، تیم‌ملی را همراهی کند.

نکته جالب اینکه در بازی تراکتور یحیی به عنوان دفاع چپ به امیری میدان داد تا مشخص شود همچنان در این نقش روی او حساب باز کرده است؛ آیا کی‌روش هم چنین تصمیمی دارد؟

دیدگاه‌ها