کد خبر : 1846934 | 15 مهر 1401 ساعت 15:16 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

صدرنشینی غیرمنتظره همچنان ادامه دارد؛

شمس‌آذر با بازگشت دقیقی دوباره جان گرفت (عکس)

شب گذشته تیم فوتبال شمس آذر قزوین موفق شد مقابل شهرداری آستارا به پیروزی برسد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

شمس‌آذر با بازگشت دقیقی دوباره جان گرفت (عکس)

به  گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی برابر شهرداری همدان بود که به یکباره سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین در اقدامی عجیب از سمت خود استعفا داد و این تصمیم با پذیرش از سوی اعضای هیئت مدیره باشگاه هم مواجه شد.
 شمس آذری‌ها به مصاف فجرشهید سپاسی شیراز رفتند و شاگردان مهدی رجب‌زاده در پایان موفق شدند با یک گل این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند و به این ترتیب بود که بلافاصله پس از جدایی سعید دقیقی در اولین دیدار بدون این مربی اولین شکست در هفته ششم از راه رسید.
پس از این شکست مدیران باشگاه شمس آذر که دوست نداشتند موقعیت ویژه خودشان را از دست بدهند بار دیگر به سراغ سعید دقیقی رفتند و او را راضی کردند تا دوباره هدایت تیم را برعهده بگیرد؛ اتفاقی که رخ داد و دقیقی در مصاف با شهرداری آستارا روی نیمکت شمس آذر نشست.

1751053
شب گذشته در ابتدا شمس آذر از میهمان خود عقب افتاد ولی در ادامه با درخشش احسان جودکی که دو پاس گل داد و همینطور رحمان جعفری که مسابقه درخشانی را با دو بار گلزنی تجربه کرد توانست سه گل بزند و در پایان با نتیجه 3 بر 1 شاگردان پیروز قربانی با شکست به خانه بازگشتند.
با این نتیجه جایگاه اولی جدول رده بندی که پس از پایان هفته ششم و باخت در شیراز در خطر قرار گرفته بود، بار دیگر برای شمس آذر تضمین شد و آنها یک هفته دیگر ماندن در صدر را تجربه خواهند کرد.
سعید دقیقی شب گذشته پس  از کسب سه  امتیاز دیگر ضمن تشکر از مردم حاضر در استادیوم، از مسئولان استان درخواست کمک کرد و در بخش انتهایی صحبت‌هایش تاکید داشت که تیمش می‌تواند در هر دیداری برنده مسابقه باشد.

1751054

دیدگاه‌ها