کد خبر : 1846937 | 15 مهر 1401 ساعت 15:44 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

با کسب هفت امتیاز در سه مسابقه؛

آرامش پس از طوفان با بیاتلو در بابل

کسب هفت امتیاز در سه مسابقه اخیر سبب شد تا دریای بابل شرایط خوبی در جدول رده بندی پیدا کند.

 آرامش پس از طوفان با بیاتلو در بابل

به گزارش "ورزش سه"،دریای بابل که با تغییر نام وارد فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول شده بود، شرایط خوبی در هفته‌های ابتدایی نداشت و کسب چهار باخت از چهار بازی ابتدایی شرایط سختی را برای وحید بیاتلو سرمربی جوان تیم رقم زده بود.
باخت 2 بر صفر مقابل سایپا شروع کار شاگردان بیاتلو در مسابقات لیگ دسته اول بود. آنها در هفته دوم هم طبق قرعه با صدرنشین فعلی مسابقات بازی کردند و نتیجه را 2 بر 1 واگذار کردند.
این دو باخت شرایط را برای وحید بیاتلو که یکبار دیگر چالش سختی را در لیگ دسته اول پذیرا شده بسیار سخت کرده بود  و در ادامه دو باخت یک بر صفر مقابل ون پارس و سپس استقلال خوزستان این مربی را تا آستانه کنار گذاشتن هم نزدیک کرد ولی به یکباره  شرایط تغییر کرد.
وحید بیاتلو که در گذشته نتایج قابل توجهی  با تیم‌هایی نظیر نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه کسب کرده و این دو تیم را در زمره مدعیان قرار داده بود، از مصاف با وحدت خراسان و با یک پیروزی 6 بر صفر خارج از خانه در ورزشگاه  ثامن توانست تیمش را از بحران خارج کند. آنها در هفته ششم مقابل چادرملو به تساوی یک بر یک دست یافتند و شب گذشته هم دومین پیروزی این تیم در اراک مقابل خوشه طلایی به ثبت رسید.
با این 7 امتیاز دریای بابل که روزهای سختی را در رتبه های پایینی جدول رده بندی تجربه کرده  بود، به رتبه دوازدهم جدول رده بندی صعود کرد و حالا هم بیاتلو و هم شاگردانش احتمالا با آرامش بهتری به کارشان در مسابقات ادامه خواهند داد.

دیدگاه‌ها