کد خبر : 1846940 | 15 مهر 1401 ساعت 16:02 | 35.3K بازدید | 17 دیدگاه

جدال جذاب وریا برابر آبی‌ها؛

نفرات منتخب نکونام مقابل استقلال معرفی شدند

بازیکنان ثابت فولاد خوزستان برابر استقلال در حالی معرفی شدند که کاپیتان سابق آبی‌ها نیز در جمع مردان منتخب نکونام حضور دارد.

نفرات منتخب نکونام مقابل استقلال معرفی شدند

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام که قبل از شروع فصل گزینه سرمربیگری استقلال بود، امروز در هشتمین بازی لیگ برتر تیمش را به مصاف آبی‌پوشان می‌فرستد و انگیزه زیادی دارد در این دیدار خارج از خانه سه امتیاز را بگیرد و دست پر به اهواز برگردد.

کریستوفر کنت مثل تمام بازی‌های این فصل درون دروازه فولاد قرار گرفته و تلاش می‌کند با بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل استقلال، بیشترین کلین‌شیت را بین گلرهای لیگ برتر داشته باشد.

عارف آقاسی و موسی کولی‌بالی، دو مدافع میانی فولاد مقابل استقلال هستند و مهدی شیری و سعید آقایی در سمت راست و چپ خط دفاعی این تیم برای مسابقه حساس امروز در ورزشگاه آزادی انتخاب شده‌اند.

کمربند میانی فولاد خوزستان با حضور حمید بوحمدان و محمد آبشک بسته شده و نکونام با استفاده از این دو بازیکن می‌خواهد هافبک‌های طراح استقلال را از کار بیاندازد.

حضور وریا غفوری در زمین، مهم‌ترین نکته در ترکیب فولاد است و کاپیتان سابق استقلال حالا برابر آبی‌ها قرار می‌گیرد و وینگر راست تیمش خواهد بود که در جناح چپ نیز احسان پهلوان به‌عنوان وینگر استفاده شده است.

ساسان انصاری مهاجم سایه فولاد در تقابل با استقلال است و مجید علیاری نیز در راس خط حمله این تیم به کار گرفته شده و نکونام با استفاده از او به‌عنوان مهاجم نوک می‌خواهد به گل برسد.

فولاد با این ۱۱ بازیکن دیدار مقابل استقلال را آغاز می‌کند:

کریستوفر کنت، عارف آقاسی، موسی کولی‌بالی، مهدی شیری، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، وریا غفوری، ساسان انصاری، احسان پهلوان و مجید علیاری.

دیدگاه‌ها