کد خبر : 1846948 | 15 مهر 1401 ساعت 16:37 | 10.1K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

تماس لاپورتا با رئیس یوفا به‌خاطر داور جنجالی هلندی

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، قصد دارد شخصا با رئیس یوفا تماس بگیرد و در مورد عملکرد جنجالی پل فن‌بوکل، کمک داور ویدیویی بازی بارسا و اینتر، صحبت کند.

تماس لاپورتا با رئیس یوفا به‌خاطر داور جنجالی هلندی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه شنبه شب در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.  این بازی پر از صحنه‌های حساس و جنجالی بود و همین باعث شد که تنش بسیاری بین بازیکنان و همچنین اعضای کادر فنی دو تیم با داور بازی به وجود بیاید. ژاوی یکی از افرادی بود که انتقاد زیادی به نحوه عملکرد داور این بازی داشت و یک کارت زرد را نیز به دلیل انتقاد شدید و فریادهایی که بر سر او کشید دریافت کرد. 

1751001

ژاوی به عملکرد اسلاوکو وینچیچ، داور اهل اسلوونی این مسابقه، اعتراض زیادی کرد و از او خواستار توضیح شد. با این حال، وینچیچ تصمیماتش را پس از هماهنگی با پل فن بوکل، داور هلندی و مسئول VAR این مسابقه گرفت. بارسایی‌ها به دو صحنه در این مسابقه اعتراض داشتند: گل مردود پدری که در جریان بازی‌سازی، توپ به دست آنسو فاتی خورد و برخورد توپ به دست دنزل دامفرایس در محوطه جریمه اینتر که پنالتی تشخیص داده نشد.

1750799

پل فن‌بوکل، کمک داور ویدیویی این مسابقه که باعث شد دو صحنه به ضرر بارسا رقم بخورد، همان کسی بود که در مسابقه بایرن مونیخ و بارسلونا مسئولیت مشابهی داشت و صحنه برخورد نصیر مزراوی و عثمان دمبله در محوطه جریمه بایرن را پنالتی تشخیص نداد. 

1751003

در حالی که همه چیز مهیا بود تا شکایت بارسا از تیم داوری به یوفا ارسال شود، در نهایت مدیران بارسا عقب‌نشینی کردند و تصمیم گرفتند به روشی دیگر اعتراض خود از تیم داوری را به اطلاع یوفا برسانند. تیم وکلای باشگاه بارسلونا بر این اعتقادند که این شکایت مثل همیشه بایگانی خواهد شد و موثر واقع نمی شود. 

بارسلونا ولی همه تلاش خود را خواهد کرد تا فن‌بوکل دیگر برای این باشگاه داوری نکند و به همین منظور طبق ادعای موندودپورتیوو، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، قصد دارد به زودی شخصا با الکساندر چفرین، رئیس یوفا، تماس بگیرد و با او در مورد عملکرد پراشتباه فن‌بوکل صحبت کند. لاپورتا از چفرین تقاضا خواهد کرد تا این داور هلندی حتی به عنوان کمک داور ویدیویی نیز برای بارسلونا قضاوت نکند.

دیدگاه‌ها