کد خبر : 1846950 | 15 مهر 1401 ساعت 16:39 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022؛

آقاپور: برای فینال هیجان بالایی دارم

ملی پوش جوان فوتسال ایران به کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا امید زیادی دارد.

آقاپور: برای فینال هیجان بالایی دارم

به گزارش "ورزش سه"، سالار آقاپور یکی از ستاره‌های جوان تیم ملی فوتسال ایران در این دوره از جام ملت های آسیا به شمار می رود. او در اولین تجریه خود در این جام یکی از ارکان تیم شمسایی در راه رسیدن به فینال بود و دو گل نیمه نهایی شب گذشته مقابل تایلند نیز با پاس این بازیکن به ثمر رسید. سالار تا کنون 5 گل هم به ثمر رسانده است. او در گفت و گو با خبرنگار ما از هیجان بالای خود برای فینال خبر داد.

آقاپور با بیان اینکه بی‌صبرانه منتظر بازی پایانی است، گفت: با همه توان و تمرکزی که داشتم در این 5 بازی حضور یافتم و تلاش کردم که عضو موثری در تیم باشم. تیم یکدستی داریم و از همه باتجربه های تیم تشکر می کنم که فضایی ایجاد کردند تا ما جوان‌ها هم بتوانیم توانایی های خود را برای تیم ملی به نمایش بگذاریم. هدف ما قهرمانی است و الان بی‌صبرانه منتظر بازی پایانی هستیم تا گام آخر را هم برداشته و جام را بالای سر ببریم.

1751071

او در مورد حریف تیم ملی در فینال گفت: ژاپن تیم خوبی در آسیاست و همواره نیز جز تیم های حاضر در دوره‌های پایانی بوده است. تک تک بازی ها را از همان دور گروهی با برنامه و قدم به قدم پیش رفتیم. کادر فنی برای بازی با ژاپن هم برنامه های خاص خود را دارد که انشالله با پیاده کردن آنها با جام به کشور برخواهیم گشت.

ملی پوش جوان مس سونگون در مورد حس خود از اولین فینال در اولین حضور گفت: قطعا که حضور در بازی پایانی حس بسیار خوبی دارد ولی قطعا قهرمانی هدف نهایی ماست. خوشحالم که جزئی از این تیم خوب و با هیجان بالا منتظر دیدار پایانی هستم.

دیدگاه‌ها