کد خبر : 1846960 | 15 مهر 1401 ساعت 17:17 | 5.9K بازدید | 11 دیدگاه

باید 100 درصد توان‌مان را بگذاریم

آرتتا: برابر لیورپول به حمایت هواداران نیاز داریم

میکل آرتتا معتقد است که برای پیروزی برابر لیورپول بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارند. او لیورپول را همچنان مدعی قهرمانی می داند.

آرتتا: برابر لیورپول به حمایت هواداران نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شروع فوق العاده‌ای در این فصل داشته و پس از هشت هفته از لیگ برتر با کسب 21 امتیاز صدرنشین است. سیتی با یک امتیاز اختلاف این تیم را تعقیب می کند. توپچی ها یکشنبه در خانه و در دیداری حساس، میزبان لیورپول هستند.

1745692

میکل آرتتا، مربی آرسنال، در نشست خبری این بازی گفت:«بازی سختی است و به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم. برای پیروزی بر لیورپول باید 100 درصد توان‌مان را در زمین بگذاریم. لیورپول حریف دشواری است و در 6 سال اخیر از بهترین تیم های اروپا بوده است. این هنوز بهترین سطح آرسنال نیست و در برخی زمینه ها باید بهتر شویم. هر سه روز یک بازی داریم و نباید روند خوب‌مان را از دست بدهیم. هنوز نقاط ضعفی داریم که باید برطرف شوند. برابر تیم قدرتمند لیورپول حق اشتباه نداریم.»

آرتتا در مورد عملکرد ضعیف لیورپول در فصل جاری گفت:«من اینجا فقط در مورد عملکرد تیم خودم حرف می زنم. لیورپول در سال های اخیر در سطحی فوق العاده کار کرده و نیازی به توضیح من ندارد. آنها همیشه یک مدعی قهرمانی بوده اند و امسال هم می توانند به رقابت قهرمانی برگردند.»

آرسن ونگر اخیرا گفت که آرسنال مدعی اول قهرمانی نیست و سیتی شانس بیشتری دارد. آرتتا در واکنش به این اظهارنظر گفت:«اینکه ونگر ما را مدعی دوم قهرمانی می داند، عالی است. او آرسنال را به خوبی می شناسد و این یک تعریف بود. البته ما باید در میدان مسابقه و با کسب نتایج خوب، نشان دهیم که مدعی قهرمانی هستیم. امیدوارم مثل خیلی از مواقع، حق با ونگر باشد.»

دیدگاه‌ها