کد خبر : 1846968 | 15 مهر 1401 ساعت 17:33 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

باید به جمع مدعیان قهرمانی برگردیم

آلگری: شکست از چلسی، میلان را خطرناک‌تر کرده است

مکس الگری معتقد است که میلان پس از شکست 3-0 از چلسی در لیگ قهرمانان خطرناک‌تر از قبل شده و کار دشواری برابر این تیم خواهند داشت.

آلگری: شکست از چلسی، میلان را خطرناک‌تر کرده است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا در سن سیرو میهمان میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیاست. یووه پس از هشت بازی و با کسب 13 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و شروع خوبی در فصل جاری نداشته است. فاصله با ناپولی صدرنشین هفت امتیاز است و یوونتوس برای نزدیک شدن به صدر جدول دیگر نباید امتیاز از دست بدهد.

1750263

مکس آلگری، مربی یوونتوس، در نشست خبری این بازی گفت:«میلان در لیگ قهرمانان به چلسی باخته و بدون شک برابر ما باانگیزه‌ و خطرناک خواهد بود. این بازی از همیشه دشوارتر است. هنوز در این فصل پیروزی بیرون خانه نداشته‌ایم و بازی برابر میلان می تواند نخستین برد خارج از خانه ما باشد. برای رسیدن به این هدف باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. میلان تیمی بزرگ با بازیکنانی خطرناک است. من به استفانو پیولی به خاطر کارهای بزرگی که در میلان انجام داده و تیم خوبی که ساخته تبریک می گویم. میلان تا به اینجا چهار امتیاز بیشتر از ما دارد و بهتر کار کرده است.»

آلگری در مورد عملکرد ضعیف یووه در ماه گذشته گفت:« برابر سالرنیتانا و مونزا پنج امتیاز از دست دادیم و ناامیدکننده بود. نسبت به تیم های مدعی عقب تر هستیم و باید از این پس فقط به نتیجه‌گیری فکر کنیم. اگر روند باثباتی داشته باشیم و چند پیروزی متوالی کسب کنیم، به جمع مدعیان وارد خواهیم شد. 10 بازی تا جام جهانی باید برگزار کنیم و تمرکز باید روی کسب سه امتیازها باشد.»

آلگری در مورد مصدومان تیمش گفت:« میلیک و لئوناردو بونوچی احتمالا به این بازی می رسند و در دسترس خواهند بود.»

دیدگاه‌ها