کد خبر : 1846971 | 15 مهر 1401 ساعت 17:50 | 20.3K بازدید | 3 دیدگاه

سه نسل از مدافعان راست استقلال در یک بازی!

بازگشت وریا غفوری به ورزشگاه آزادی و تقابلش با استقلال یکی از نکات قابل توجه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رود.

سه نسل از مدافعان راست استقلال در یک بازی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال برابر فولادخورستان در جریان مسابقات لیگ بیست و دوم یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل به شمار می‌ رود که با حضور بازیکنانی که سابقه بازی در هر دو تیم را دارند، حواشی جالب توجهی پیدا کرده است.
وریا غفوری پس از 6 سال حضور در استقلال سرانجام فصل گذشته تصمیم به جدایی گرفت و این اتفاق در حالی رقم خورد که مدیران باشگاه تلاشی برای حفظ این مدافع راست باتجربه نکردند و هواداران هم به شدت از این موضوع و بی اهمیتی باشگاه به کاپیتان تیم‌شان ناراحت شدند.
با این حال چند ماه قبل از جدایی وریا غفوری، پروسه جذب صالح حردانی که یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران به  شمار می‌رود آغاز شده بود و این مدافع راست در پنجره تابستانی فصل گذشته در معاوضه‌ای که میان باشگاه استقلال و فولاد خوزستان انجام شد پیراهن آبی را برتن کرد و این روزها یکی از بازیکنان همیشگی اردوی تیم ملی هم به شمار می‌رود.

1751101
سوی دیگر این مسابقه خسرو حیدری مربی فعلی استقلال و دستیار ایرانی ساپینتو بود که تا پیش از اضافه شدن وریا غفوری به استقلال (لیگ شانزدهم) سال‌ها در سمت راست خط دفاعی استقلال به میدان رفت و با آن حرکات همیشگی‌اش که مدافعین حریف را پیش از ارسال به هم می‌ریخت، بارها زمینه‌ساز گل برای استقلال شد.
این سه بازیکن سه نسل سال‌های اخیر تیم فوتبال استقلال و احیانا سال‌های آینده (با ادامه حضور حردانی در استقلال) این تیم را در تاریخ شکل خواهند داد و جالب اینکه پیش از آغاز دیدار فولاد و استقلال شاهد برخورد گرمی میان آنها در ورزشگاه آزادی بودیم.

دیدگاه‌ها