کد خبر : 1846972 | 15 مهر 1401 ساعت 17:57 | 20.5K بازدید | 2 دیدگاه

خشم سرمربی لایپزیش از رفتار عجیب تیمو ورنر

به نظر می رسد جدایی از چلسی و انتقال به لایپزیش نیز نتوانسته به بازگشت تیمو ورنر به روزهای خوب کمک کند.

خشم سرمربی لایپزیش از رفتار عجیب تیمو ورنر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 3-1 لایپزیش برابر سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی تیم آلمانی یعنی مارکو روزه به شدت از تیمو ورنر انتقاد کرد. وقتی بازی با نتیجه 2-1 در جریان بود، سرمربی لایپزیش تصمیم گرفت ورنر را تعویض کند و به جای او ستاره سوئدی یعنی امیل فورسبرگ را به زمین بفرستد.

ورنر که در دو گل اول لایپزیش نقشی نداشت، زمین را با هیاهوی وحشیانه ترک کرد و با تردید و عصبانیت به مارکو روزه دست داد. سپس در قسمت انتهایی نیمکت نشست و چند لحظه ای هم به غر زدن پرداخت. 
روزه در پایان بازی اینگونه به رفتار تیمو ورنر واکنش نشان داد: "انتظار دارم بازیکن به سمت من بیاید. این یک ورزش تیمی است."

این وضعیت وقتی برای تیمو ورنر ناامید کننده شده بود که دو بازیکن هجومی دیگر لایپزیش یعنی کریستوفر انکونکو و آندره سیلوا موفق به ثبت گل و پاس گل شده بودند. حتی ورنر در بخشی از بازی با یک پاس رو به عقب خطرناک دفاع تیمش را به خطر انداخته بود. در ادامه این پاس اشتباه دروازه بان لایپزیش یعنی گولاچی مجبور به انجام یک سیو شد و بعد از آن هم آسیب دید.

البته این نکته هم قابل توجه است که اخیرا مارکو روزه پیش از این چالش به وجود آمده با تیمو ورنر، از ستاره تیمش در برابر انتقادات DAZN دفاع کرده و گفته بود: "او به خلق موقعیت های خود ادامه می دهد و سپس دوباره گل های خود را به ثمر می رساند."

دیدگاه‌ها