کد خبر : 1846973 | 15 مهر 1401 ساعت 17:58 | 18.6K بازدید | 10 دیدگاه

گواردیولا: آرسنال بهتر از سیتی بوده است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که آرسنال با شایستگی بالاتر از این تیم در صدر قرار گرفته است.

گواردیولا: آرسنال بهتر از سیتی بوده است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت. 
سیتیزن‌ها در حال حاضر با 20 امتیاز از هشت بازی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و این در حالی است که آرسنال با یک امتیاز بیشتر و با همین تعداد بازی در صدر جدول قرار گرفته است. شاگردان میکل آرتتا این هفته با لیورپول بازی دارند و سیتی امیدوار است که لغزش آنها در این بازی باعث شود که بار دیگر صدر جدول را از آن خود کنند. 
گواردیولا در نشست خبری روز جمعه به خبرنگاران گفت:« ما هر سال در بعضی از زمینه‌ها کمی بهتر از سال قبل می‌شویم اما در حال حاضر فقط هشت بازی از لیگ برتر برگزار شده است. نکته مهم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان در این بازه زمانی این است که ما در شرایطی رویایی هستیم. در اروپا تنها یک پیروزی نیاز داریم که به یک هشتم صعود کنیم و باید به جنگیدن ادامه دهیم. فکر می‌کنم باید به رقابت با بروسیا دورتموند ادامه دهیم و مهم است که به عنوان تیم اول صعود کنیم.»

1750689
این مربی اسپانیایی با اشاره به شرایط تیمش در لیگ برتر اظهار داشت:« در لیگ برتر هم شرایط خوبی داریم. خانم‌ها و آقایان، ما نباید یک نکته را فراموش کنیم و آن نکته این است که یک تیم بوده که بهتر از ما عمل کرده است. این واقعیت است. آرسنال تا به حال بهتر از ما بوده است. ما در صدر لیگ نیستیم اما مهم این است که در حال رقابت هستیم تا به آنجا برسیم.»
سرمربی سیتی همچنان به توجه بیش از حد رسانه‌ها به ارلینگ هالند اشاره و اضافه کرد:« او باید کارش را انجام دهد. در هر نشست خبری نزدیک به 15 سوال درباره ارلینگ مطرح می‌شود. این موضوع برای من مهم نیست. ما خوش شانس هستیم چون این بازیکنان به خوبی این موضوع را پذیرفته‌اند. آنها از این که او در تیم ماست خوشحال هستند چون می‌دانند می‌توانند کنار او بهتر بازی کنند. به همین دلیل است که تمرین دادن این بازیکنان برای من لذت‌بخش است.»
 

دیدگاه‌ها