کد خبر : 1846976 | 15 مهر 1401 ساعت 18:13 | 32.7K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره نیمه‌اول فولاد-استقلال تعویض شد!

کریستوفر کنت برخلاف فصل گذشته این روزها در تیم فوتبال فولاد خوزستان شرایط خوبی را تجربه می‌کند که البته در مصاف با استقلال مصدومیت مانع ادامه روند او شد.

ستاره نیمه‌اول فولاد-استقلال تعویض شد!

به  گزارش "ورزش سه"، پر کردن جای پیام نیازمند که سه فصل درخشان را با طلا‌یی‌پوشان اصفهانی پشت سر گذاشته بود کار ساده‌ای نبود و درنهایت نیز کریستوفر کنت اتریشی که با انگیزه زیادی به اصفهان رفته بود، در نیم فصل با جذب پیام نیازمند مواجه شد و باقی مسابقات ( به استثنای دیدار آخر برابر آلومینیوم اراک) را از روی نیمکت نظاره کرد.
در شرایطی که شاید با توجه به شرایط این گلر تصور نمی‌شد دومین فصل حضورش در فوتبال ایران را تجربه کند، جواد نکونام دست روی او گذاشت و در شرایطی که شهاب گردان را هم در اختیار داشت، کنت را جذب تیمش کرد.
عدم صدور کارت شهاب گردان که فصل گذشته عملکرد خوبی از خود در دروازه فولاد خوزستان به جا گذاشته بود، سبب شد تا کریستوفر کنت باشد که فصل را به عنوان دروازه‌ان اصلی تیم نکونام آغاز می‌کند و حالا که به هفته هشتم مسابقات رسیده‌ایم هم ماجرا تغییری نکرده است.
حتی می‌توانیم پارا فراتر بگذاریم و بگوییم کنتی که پیش از حضور در لیگ ایران اوضاع خوبی در فوتبال یونان نداشت، فصلی رویایی را تجربه  می‌کند که در 6 بازی اخیر آن موفق به کسب 5کلین‌شیت شده است. صنعت نفت آبادان، پرسپولیس، سپاهان، مس رفسنجان و مس کرمان 5 تیمی هستند که کنت مقابل آنها موفق به کلین شیت شده بود تا تراکتور تنها تیمی باشد که توانسته تا پایان هفته هفتم دروازه فولاد خوزستان و کریستوفر کنت را باز کند.
البته ورزشگاه آزادی به نظر می‌رسد خیلی برای کنت خوش یمن نبود و این دروازه‌بان با وجود اینکه یکی از بهترین بازیکنان زمین در نیمه اول بود و دو سه بار با واکنش‌های خود مانع از گل خوردن فولادی‌ها شد، در دقایق پایانی به دلیل همین واکنش‌ها دچار درد شد و با شروع نیمه دوم برای اینکه مصدومیتش تشدید نشود جای خود را به گردان داده است. مصدومیتی که با پایان دیدار استقلال و فولاد خوزستان که با برتری یک گله شاگردان نکونام در دقایق ابتدایی نیمه دوم جریان دارد، باید دید چقدر کنت را از قفس توری قرمزپوشان اهوازی دور خواهد کرد و فرصت را به رقیبش می‌دهد.

1751108

دیدگاه‌ها