کد خبر : 1846978 | 15 مهر 1401 ساعت 18:22 | 5.1K بازدید | 3 دیدگاه

پاتر: سلامتی بازیکنان از همه چیز مهم‌تر است

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حاضر نیست روی سلامتی بازیکنانش ریسک کند.

پاتر: سلامتی بازیکنان از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه استفموردبریج به مصاف ولورهمپتون برود. 
آبی‌های لندن در حال حاضر با 13 امتیاز از هفت بازی در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند و امیدوار هستند که با کسب سه امتیاز این بازی و لغزش برایتون که یک رده بالاتر از این تیم ایستاده است بتوانند به جایگاه چهارم برسند. 
پاتر در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« من تنها می‌توانم از طرف خودم صحبت کنم و باید بگویم که سلامت بازیکنان برای من از همه مهم‌تر است. من نمی‌خواهم هیچ ریسکی درباره هیچ بازیکنی داشته باشم. من درک می‌کنم که باید بعضی تصمیمات را بگیرم اما خودم می‌خواهم مطمئن شوم که بازیکنان در امان و آماده هستند.»

1749250
این مربی انگلیسی با اشاره به تاثیری که سلامت بازیکنان در روند تیمی دارد اظهار داشت:« این که بازیکنی بتواند در طول زمان با ثبات کامل بازی کند مهم است. من فکر می‌کنم بهترین راه برای ایجاد یک رابطه درست با بازیکنان و قدرت بخشیدن به آنها و لذت بردن از فوتبال این بازیکنان همین است.»
انگولو کانته از سال 2017 تا به حال به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است و غیبت او باعث ایجاد تردیدهایی درباره جایگاهش در تیم ملی فرانسه در جام جهانی شده است. 
سرمربی چلسی درباره شرایط این بازیکن اضافه کرد:« شرایط همین است، مصدومیت‌ها رخ می‌دهند. و حالا ما باید او را دوباره آماده کنیم. ما باید تلاش کنیم تا جایی که می‌توانیم او را آماده کنیم چون می‌خواهیم او بتواند با ثبات بیشتری بازی کند. می‌خواهیم مطمئن باشیم که وقتی برمی‌گردد مانند قبل قدرتمند باشد و از فوتبالش لذت ‌ببرد.»
 

دیدگاه‌ها