کد خبر : 1846981 | 15 مهر 1401 ساعت 18:34 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

با مصدومیت‌های متعدد: ریبری آماده خداحافظی از فوتبال

فرانک ریبری، ستاره سابق بایرن مونیخ، آماده است تا به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

با مصدومیت‌های متعدد: ریبری آماده خداحافظی از فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، ریبری که پس از ترک بایرن مونیخ در سال 2019 به فیورنتینا رفته بود،  در سال 2021 تصمیم گرفت به سالرنیتانا ملحق شود اما حالا به نظر می‌رسد که دیگر توانایی ادامه حضور در این تیم را ندارد. 
این بازیکن فرانسوی که در حال حاضر 39 سال دارد از ماه آگوست تا به حال به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای این تیم به میدان نرفته است و تصمیم دارد به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 
او در طول دوران فوتبالش افتخارات بسیاری را به دست آورد و موفق شد 9 قهرمانی بوندسلیگا با بایرن و یک لیگ قهرمانان با این تیم به دست آورد. این در حالی است که او 12 سال پیراهن این تیم را به تن داشت. 

1695216
روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده است که این وینگر سابق بایرن و مارسی دچار مصدومیت جدی در زانوی پایش شده و به همین دلیل به این نتیجه رسیده است که دیگر توانایی ادامه حضور در میدان را ندارد. 
ریبری آخرین بار در ماه آگوست در نیمه دوم برابر رم به میدان رفته است و از آن زمان تا به حال موفق به بازگشت به میادین نشده است. 
او همچنین هفت روز پیش از آن بازوبند کاپیتانی سالرنیتانا را در شکست 0-2 برابر پارما در کوپا ایتالیا به بازو بسته بود اما حالا دیگر فرصت و البته قصدی برای بازگشت به میادین ندارد تا به دوران فوتبال پر افتخار و پر ماجرایی که داشت پایان دهد. 
 

دیدگاه‌ها