کد خبر : 1847000 | 15 مهر 1401 ساعت 19:39 | 6K بازدید | 16 دیدگاه

پیشنهادها به نکونام تمرکز تیم ما را از بین می‌برد

گرشاسبی: فولاد باید صدرنشین لیگ باشد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید اعتراض ها به داوری همیشه وجود داشته و کارشناسان باید در این خصوص نظر بدهند.

گرشاسبی: فولاد باید صدرنشین لیگ باشد

به گزارش "ورزش سه"، حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد که برای تماشای دیدار با استقلال به ورزشگاه آزادی رفته بود، بعد از بازی پاسخگوی خبرنگاران شد. او درباره تساوی یک بر یک دو تیم گفت:‌باید تشکر ویژه‌ای از کادر فنی و بازیکنان داشته باشیم که مردانه کار و فوتبال خوبی ارائه کردند. در این مسابقه جلو بودیم، ولی در آخر بازی مساوی شد.

مدیرعامل فولاد درباره اینکه فولاد سومین بازی پیاپی را با تساوی به پایان رسانده، تاکید کرد: با تیم‌های ضعیفی بازی نداشتیم و حریفان ما در صدر جدول قرار داشتند که مقابل آنها هم بردیم و هم مساوی کردیم.

او درباره حواشی داوری بازی و اعتراض استقلالی‌ها به قضاوت حاج ملک بیان کرد:‌معمولاً همیشه اینطور است. کارشناسان باید قضاوت کنند.

گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد فولاد تاکنون راضی است، گفت: اگر بازی عقب افتاده را برگزار می‌کردیم و سه امتیاز را می‌گرفتیم، الان تیم‌مان در رده دوم جدول یا در صدر قرار داشت.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا پرونده حضور نکونام در تیم ملی بسته شده،‌افزود: با نکونام برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی کردیم تا افتخاری به پرونده‌های او و فولاد اضافه شود.

گرشاسبی درباره اینکه آیا تمرکز فولادی‌ها با پیشنهادات به نکونام از بین نمی‌رود، گفت: قطعاً همین است، ولی این برای فولاد افتخار است که بعد از چند سال کار حرفه‌ای نکونام در فولاد خیلی از باشگاه‌ها و تیم ملی دنبالش هستند. نکونام کار حرفه‌ای خود را با فولاد آغاز کرده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره وضعیت مجوز حرفه‌ای این باشگاه، یادآور شد: مشکلی برای مجوز حرفه‌ای نداریم. تا زمانی که ما در کارگروه این مجوز هم بودیم مشکلاتی برای هیچ تیمی ایجاد نشد و الان هم در فولاد استاندارد‌ها را رعایت کردیم و خواسته‌های AFC را اجرا می‌کنیم.

دیدگاه‌ها