کد خبر : 1847016 | 15 مهر 1401 ساعت 20:19 | 17.9K بازدید | 4 دیدگاه

به جای تمرکز روی نیمکت ما، در زمین دقت می‌کردی

حیدری: پنالتی‌های ما را برای تیم‌های دیگر می‌گیرند!

مربی استقلال معتقد است اتفاقات داوری علیه تیمش تکراری شده و صحبت‌کردن در این خصوص فایده‌ای ندارد.

حیدری: پنالتی‌های ما را برای تیم‌های دیگر می‌گیرند!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی یک بر یک استقلال مقابل فولاد اکثر اعضای تیم تهرانی نسبت به عملکرد داور بازی انتقاد کردند. خسرو حیدری مربی استقلال نیز در این خصوص به صحبت پرداخت و از قضاوت حاج ملک انتقاد کرد.

خسرو حیدری در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: این اتفاقات کمی تکراری شده است. خیلی پنالتی‌ها را برای ما نگرفتند که در دیدارهای دیگر می‌گیرند، اما نمی‌دانم چرا برای ما نمی‌گیرند. می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم، اما با اشتباه داوری به آن نرسیدیم.

مربی استقلال ادامه داد: سه پنالتی برای استقلال گرفته نشد. به داور گفتم باید دقتی که روی نیمکت ما گذاشتی و به من کارت می‌دهی را روی بازی می‌گذاشتی. در دقیقه 80 میرزایی روی زمین افتاد که داور یا باید به او کارت زرد دوم را به‌خاطر تمارض نشان می‌داد، یا ضربه دروازه می‌گرفت. با این حال داور گزینه دیگری را انتخاب کرد و کرنر گرفت. پنالتی‌های ما را مقابل پیکان و سپاهان هم نگرفتند و ما باید از حق استقلال دفاع کنیم.

حیدری در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت عارف غلامی در عملکرد استقلال موثر بود، افزود: همه بازیکنان در یک سطح هستند و به پیروزی تیم کمک می‌کنند.

دیدگاه‌ها