کد خبر : 1847018 | 15 مهر 1401 ساعت 20:24 | 17.3K بازدید | 22 دیدگاه

چشمی: امروز افتضاح داوری بود

بازیکن استقلال معتقد است که در دیدار برابر فولاد، داور در چند صحنه می توانسته است برای آبی ها خطای پنالتی اعلام کند.

چشمی: امروز افتضاح داوری بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از سوت پایان بازی و مطابق انتظار، بازیکنان استقلال به شدت نسبت به تصمیمات حمید حاج ملک داور مسابقه معترض بودند. هم در جریان بازی و هم پس از آن، آبی‌پوشان مدعی بودند که برای آنها خطای پنالتی اعلام نشده است. مسئله ای که توسط کارشناسان داوری نیز تأیید شد.

پس از خطای کوشکی به روی میرزایی که با تصمیم حاج ملک یک ضربه کرنر اعلام شد، چشمی یکی از بازیکنان معترض روی نیمکت بود که صدای او نیز به وضوح از تلویزیون قابل شنیدن بود. روزبه اعتقاد داشت که داور یا باید خطای پنالتی اعلام می کرد و یا ضربه کنار دروازه را به فولاد می داد.

روزبه در پایان بازی و در جمع خبرنگاران گفت: در این بازی سه، چهار صحنه پنالتی رخ داد که جای هیچ بحثی ندارد. 2 بار داور رفته روی نقطه پنالتی و برگشته به بازیکن ما کارت زرد داده است. دیگر نمی‌شود در مورد این مسئله حرف زد.

وی در مورد اینکه داور تمرکز تیم استقلال را بهم زد، گفت: بحث تمرکز نیست، اگر یک صحنه باشد می‌گوییم ندیده، اما 4 صحنه پنالتی در یک بازی رخ داده است. کدام آنها را می خواهد پنالتی بگیرد. اگر داور تمرکز ندارد بهتر است سوت نزند، اما اگر می‌خواهد سوت بزند باید درست سوت بزند. این دیگر در داوری عجیب است.

او درباره مقایسه صحنه‌های بازی امروز با دیدار هفته گذشته گفت: اصلا هفته قبل را ول کنید. سه، چهار صحنه خیلی واضح و مشخص است. امروز افتضاح داوری بود.

دیدگاه‌ها