کد خبر : 1847019 | 15 مهر 1401 ساعت 20:26 | 28.6K بازدید | 22 دیدگاه

دوباره به صدر نزدیک شدیم، ناداوری‌ها شروع شد

حسینی: پنالتی‌های برخی تیم‌ها خنده‌دار است

کاپیتان استقلال می‌گوید صد درصد پای رضا میرزایی را زده‌اند اما داور پنالتی نگرفته است.

حسینی: پنالتی‌های برخی تیم‌ها خنده‌دار است

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بعد از تساوی استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر بیان کرد: خیلی بازی خوبی انجام دادیم و فکر نکنم تیمی در لیگ به این اندازه فولاد را تحت فشار قرار داده باشد. توپ‌های‌مان گل نشد و باز هم شاهد ناداوری علیه استقلال بودیم.

او با اشاره به عملکرد داور گفت: از این مسائل خودشان خنده‌شان نمی‌گیرد؟! چند هفته پیش مقابل پیکان دو امتیاز ما پرید و الان هم دو امتیاز دیگر. اگر الان این چهار امتیاز را داشتیم با اختلاف در صدر جدول بودیم.

کاپیتان استقلال ادامه داد: وقتی پنالتی‌هایی که هفته پیش برای برخی از تیم‌ها گرفته شده را با صحنه‌هایی که برای ما پنالتی گرفته نمی‌شود مقایسه می‌کنیم، خنده‌مان می‌گیرد. دوباره استقلال به صدر جدول نزدیک شد و دوباره ناداوری‌ها علیه استقلال شروع شد.

حسینی درباره غیبت عارف غلامی در بازی با فولاد افزود: عارف بخشی از خانواده ماست. مشکلی پیش آمد و مطمئنم خیلی زود حل می‌شود و در کنارمان خواهد بود.

دروازه‌بان استقلال در پایان گفت: به نظرم داور تمرکز لازم را برای این بازی نداشت و از رفتار رضا میرزایی متوجه می‌شوید که صد درصد پای این بازیکن را زدند، ولی پنالتی گرفته نشد.

دیدگاه‌ها