کد خبر : 1847024 | 15 مهر 1401 ساعت 20:47 | 15.1K بازدید | 10 دیدگاه

فقط داور نبود که اعصاب ربیعی را به‌هم ریخت؛

کلاس گل‌نزنی مهاجمان مس مقابل تراکتور (عکس)

مهاجمان مس رفسنجان انواع موقعیت های گل را در بازی امروز مقابل تراکتور از دست دادند.

کلاس گل‌نزنی مهاجمان مس مقابل تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در حالی با یک گل از سد تراکتور گذشت که مهاجمان این تیم موقعیت های گل زیادی را از دست دادند و بازی می توانست با نتیجه دیگری به پایان برسد.
شاگردان ربیعی در دقیقه 15 روی ارسال کرنر آذرباد و ضربه سر شاهین توکلی به گل رسیدند. آنها چهره تهاجمی خود را تا پایان نیمه اول حفظ کردند ولی از موقعیت های بعدی به دست آمده استفاده نکردند و کار در 45 دقیقه نخست با یک گل به پایان رسید.

نارنجی پوشان در پی بیشتر کردن اختلاف، نیمه دوم را هم تهاجمی شروع کردند و شاهد ایجاد موقعیت های خطرناک متعددی روی دروازه تراکتور بودیم که با بی دقتی مهاجم مس، یک به یک آنها از دست رفت.

1751163

فراز امامعلی در متن چند موقعیت از دست رفته نیمه دوم قرار داشت. او تقریبا در کمتر از 5 دقیقه، 3 موقعیت بسیار خوب را از دست داد. فراز در اوایل نیمه دوم بود که دو بار با اخباری تک به تک شد ولی هر دو بار توپ را به او کوبید و در چند صحنه دیگر نیز با بی دقتی موقعیت هایی را از دست داد.

1751164

این پایان کار نبود و موقعیت سوزی مسی‌ها تا آخرین لحظات بازی ادامه داشت. در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده (5+90) بود که گادوین منشا روی یک ضد حمله سریع، صاحب موقعیت تک به تکی ایده آل شد. او با تعلل بسیاری که داشت، باعث شد مدافع تراکتور از پشت سر برسد و در نهایت نیز ضربه کم دقتش را اخباری مهار کرد تا فرصتی طلایی برای گلزنی از دست برود. این موقعیت سوزی های بسیار باعث شد تا ربیعی هم حرص قضاوت داور را بخورد هم هم حرص مهاجمانی را که مقابل تراکتور، گل‌نزی را تدریس کردند!

1751165

دیدگاه‌ها