کد خبر : 1847030 | 15 مهر 1401 ساعت 21:04 | 5.7K بازدید | 10 دیدگاه

ترزیچ: برابر بایرن مونیخ باید جسور باشیم

ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند، می‌گوید تیمش باید در بازی برابر بایرن مونیخ جسورانه بازی کند.

ترزیچ: برابر بایرن مونیخ باید جسور باشیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته نهم بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. 
لغزش بایرن در این فصل بوندسلیگا فرصت خوبی برای دورتموند بود که پس از چند سال بتواند به صدر جدول برگردد اما این تیم نتوانست از این شرایط استفاده کند و در حال حاضر هم امتیاز با این رقیب قدیمی و به خاطر تفاضل گل یک رده پایین‌تر از آنها در جایگاه چهارم ایستاده است. این در حالی است که یونیون برلین در صدر و فرایبورگ در  رده دوم قرار گرفته‌اند. 
ترزیچ در نشست خبری پیش از بازی برابر بایرن به خبرنگاران گفت:« ما نه فقط به یک نمایش خوب و منظم تاکتیکی، بلکه به جسارت در این بازی نیز نیاز داریم. جسارت به ما کمک می‌کند که توپ را حفظ کنیم، در نبردهای تک به تک جسور باشیم و بتوانیم شوت‌هایی را به سمت دروازه حریف بزنیم. شما نه فقط برابر بایرن به جسارت نیاز دارید، بلکه در برابر این تیم به شکل خاصی به این ویژگی نیاز دارید.»

1751171
این مربی آلمانی درباره شرایط تیمش برای بازی فردا اظهار داشت:« البته که زمان‌هایی در بازی فردا خواهد بود که برای ما به عنوان یک تیم آسان نیست. ما به این انرژی نیاز داریم که هواداران به ما می‌دهند. اما مسئولیت ما هم این است که از ابتدای بازی به حریف نشان دهیم که می‌خواهیم به عنوان برنده از زمین خارج شویم.»
او با اشاره به توانایی تیمش در طول این فصل اضافه کرد:« ما باید در زمین تاثیرگذار باشیم. بایرن مونیخ در زمینه گل‌های مورد انتظار اول است و ما دوم هستیم اما از نظر گل‌های زده فاصله بسیار زیادی با آنها داریم.»
 

دیدگاه‌ها