کد خبر : 1847032 | 15 مهر 1401 ساعت 21:13 | 20.7K بازدید | 5 دیدگاه

خشم ایگواین از ناپولی: امروز تشویق، فردا فحش!

ایگواین، ستاره سابق ناپولی، از دوران حضورش در این باشگاه خاطره چندان خوبی ندارد.

خشم ایگواین از ناپولی: امروز تشویق، فردا فحش!

به گزارش "ورزش سه"، ایگواین در سال 2013 به ناپولی پیوست و تا سال 2016 پیراهن این تیم را به تن داشت و موفق شد به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شود. 
او در طول دوران حضورش در ناپولی موفق شد 146 بازی برای این تیم انجام دهد و 91 گل به ثمر برساند تا به قهرمان این تیم و هوادارانش تبدیل شود اما تصمیم او برای پیوستن به یوونتوس در سال 2016 باعث شد که هواداران این تیم به شدت از او خشمگین شوند.
ایگواین در گفتگو با روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت درباره دوران حضورش در ناپولی اظهار داشت:« این لحظاتی است که فراموش کردن آن غیرممکن است. این یکی از بهترین احساساتی است که می‌توانید به عنوان یک بازیکن داشته باشید. این که بشنوید ورزشگاهی پر از تماشاگر اسم شما را صدا می‌زند. موهای تنم هنوز از فکر کردن به آن سیخ می‌شود.»

1751173
او با اشاره به اتفاقاتی که پس از پیوستن او به یووه رخ داد گفت:« اما باید بدانیم که برعکس این شرایط نیز ممکن است رخ دهد. همه چیز در فوتبال زیبا نیست. یک روز 60 هزار نفر نام شما را فریاد می‌زنند و 50 روز بعد همان افراد  به شما فحش می‌دهند.»
این بازیکن آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق اضافه کرد:« از لحظات بد یاد می‌گیرید رشد کنید، پخته شوید و من شخصا اصلا پشیمان نیستم که به یووه رفتم. من در فینال‌های بسیاری شکست خوردم، در کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی و بد شانس بودم که فرصت مهمی را از دست دادم.»
 

دیدگاه‌ها