کد خبر : 1847033 | 15 مهر 1401 ساعت 21:20 | 38.6K بازدید | 19 دیدگاه

چهار گل و سه پاس گل

تعویضی‌های قلعه‌نویی قشقرق به پا کردند!

بازیکنان تعویضی گل‌گهر در بازی با نفت مسجدسلیمان عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

تعویضی‌های قلعه‌نویی قشقرق به پا کردند!

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر در شرایطی برد پرگل و دلچسب 5 بر صفر را در مسجدسلیمان مقابل تیم نفت به دست آورد که عملکرد بازیکنان تعویضی سیرجانی ها فوق العاده بود.

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر در این مسابقه سعی کرد تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند که سورپرایز ترکیب او نیز حضور امیر شهیم بود. شهیم توانست گل اول گل‌گهر را بزند و تیمش را پیش بیندازد.

نکته قابل توجه اما تعویض های امیر قلعه‌نویی بود که از طلایی هم فراتر رفت. نفرات جایگزین گل‌گهر در مصاف با نفت عالی کار کردند و در مجموع شاهد ثبت 4 گل و سه پاس گل توسط آنها بودیم.

محمد خدابنده‌لو یکی از بازیکنان تعویضی گل‌گهر بود که گل‌های سوم و چهارم تیمش را با تیزهوشی به ثمر رساند و جالب اینکه او پاس گل پنجم تیم خود را نیز به کی‌روش استنلی داد. مهاجم برزیلی گل‌گهر نیز به عنوان یار ذخیره به زمین رفت و علاوه بر اینکه گل پنجم را زد، پاس گل سوم را به خدابنده‌لو داد تا او نیز سهم ویژه‌ای در این پیروزی پرگل داشته باشد.

نکته قابل توجه اینکه گل دوم تیم گل‌گهر هم روی همکاری مرتضی تبریزی و علی اصغر عاشوری وارد دروازه نفت شد که هردوی آن نیز به عنوان یار جایگزین به زمین رفته بودند. تبریزی در این صحنه پاس خوبی را برای عاشوری مهیا کرد تا او دروازه نفت را باز کند.

در مجموع بازیکنان تعویضی گل‌گهر در نیمه دوم بازی با نفت چهار گل زدند و 3 پاس گل ارسال کردند تا یک عملکرد بی نظیر را از آنها شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها