کد خبر : 1847057 | 15 مهر 1401 ساعت 23:21 | 19.5K بازدید | 14 دیدگاه

پرسپولیس با هوش و با استراتژی بود؛

مورایس: حیف که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم

ژوزه مورایس می‌گوید سپاهان باید در تقابل با پرسپولیس به جزییات دقت می‌کرد اما موفق به انجام این کار نشد.

مورایس: حیف که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم

به گزارش ورزش سه، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی برابر پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: امروز من با یک حس ترکیبی اینجا هستم؛ حس اولم اینکه بازی خوبی برای هر دو تیم بود و مسابقه از کیفیت خوبی برخوردار بود.

وی افزود: ما با پرسپولیس که یک حریف باتجربه و خوب بود، روبرو بودیم. می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم که نسبت به تیم حریف برتری داشته باشیم و امتیاز بهتری بگیریم اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: حس بعدی اینکه باید این نتیجه را قبول کنم و این بدترین حس است. تلاش بازیکنان ما خیلی خوب بود. در نیمه اول بعد از ۱۵ دقیقه تقریبا ما در زمین رهبری می‌کردیم و در نیمه دوم هم به گلزنی نزدیک شدیم اما حیف شد که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

مورایس در پایان عنوان کرد: با بازی‌هایی که از ابتدای لیگ تا الان دیده‌ام می‌توانم بگویم در این بازی دو تیم قصد ارائه یک کیفیت خوب را داشتند. پرسپولیس یک تیم باهوش و با استراتژی است و ما باید در چنین بازی‌هایی به جزییات دقت کنیم و از آنها استفاده کنیم که امروز نتوانستیم. باید در آینده تلاش کنیم تا از موقعیت‌های جزئی نهایت استفاده را ببریم.

دیدگاه‌ها