کد خبر : 1847061 | 16 مهر 1401 ساعت 00:24 | 19.3K بازدید | 7 دیدگاه

الهامی: سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم

ساکت الهامی سرمربی هوادار می‌گوید بعد از ۳ باختی که در بازی‌های اخیر داشتند در این بازی محکوم به برد بودند و باید برای نتیجه بازی می‌کردند.

الهامی: سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم

به گزارش"ورزش سه"، ساکت الهامی در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس کرمان در ابتدا گفت: اینجا شهر سردار دل‌ها است و خودم بهترین خاطرات ورزشی‌ام در این شهر رقم خورده و جزو شهرهایی است که به آن ارادت دارم. اول از همه به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم. فوق‌العاده کار کردند؛ الان بچه‌ها صحنه‌ای را به من نشان دادند اما مهم نیست. آنها بازی را با شجاعت سوت زدند و به آقای زمانی و گروهش آقای نجفی و همکار آنها تبریک می‌گویم. می‌دانم که قطعا آینده خیلی خوبی در انتظار آنها است. مهم‌ترین اصل داوری به نظر من شجاعت است که امروز فوق‌العاده شجاعانه سوت زدند. دوم به تیم خوب مس خسته نباشید می‌گویم. واقعا آقای حسین‌خانی تیم خوبی ساخته و به او تبریک می‌گویم. مطمئنا این تیم آینده بسیار خوبی را با ایشان پیش‌رو خواهد داشت. سوم، به تیم خودم تبریک و دست‌مریزاد می‌گویم.

الهامی درباره شرایط این روزهایش در هوادار بیان کرد: صادقانه بگویم این روزها سخت‌ترین روزهای زندگی من بود و چالش بسیار سختی داشتم. هر چند روزی که شروع کردم می‌دانستم که چه روزهای سختی در انتظارم است و این یک تجربه بسیار تلخی بود که باید با آن کنار می‌آمدم و این شرایط را می‌دانستم اما به دو مورد ایمان داشتم و می‌دانستم که این شرایط مطمئنا از ما دور و رفع خواهد شد و به روز‌های خوب برخواهیم گشت؛ یکی از این موارد ایمانی بود که به خدا داشتم و همیشه با او ارتباط داشتم و همچنین ایمانی که به مجموعه و بازیکنان‌مان داشتم و می‌دانستم این بچه‌ها می‌توانند کارهای خیلی بهتری انجام دهند.

او در خصوص شرایط بازی امروز گفت: ما مس را بردیم اما صادقانه بگویم که مس خیلی خوب بازی کرد. مس در نیمه اول یک شوت و یک موقعیت بسیار خوب داشت و می‌توانست به گل برسد اما ما ۳ بازی قبلی را که باخته بودیم به مراتب از این بازی بهتر بازی کردیم ولی امروز مجبور بودیم برای نتیجه بازی کنیم. هر چند تیم مس هم برای نتیجه بازی می‌کرد‌. یک فوتبال دائم فیزیکی، پرفشار و سخت برای هر دوتیم بود. برای تیم خوب مس آرزوی موفقیت می‌کنم و به بچه‌هایم خسته نباشید می گویم؛ این برد مبارک خودشان و خانواده‌شان باشد چون بسیار زحمت کشیدند و مرا شرمنده کردند. دست تک تک‌شان را می‌بوسم و از اینکه با این بچه‌ها کار می‌کنم برای من مایه مباهات و افتخار است.

الهامی درباره عصبی بودن بازیکنان هوادار در بازی امروز گفت: بازی فیزیکی بود و به بچه‌ها یک یا دو نکته را گفته بودم که الان نمی‌توانم آنها را بگویم اما نکاتی بود که همان‌طور که گفته بودم اتفاق افتاد. آنها عصبی نبودند اما استرس بردن در شرایطی که ۳ بازی بد را باخته بودیم داشتند و از این شرایط خارج شدن برای تیمی مثل ما که تیم نوپایی است دشوار بود. این بازی سخت مقابل رقیب رو در روی ما بود و استرسی که برای بردن وجود داشت باعث این اتفاقات شد. دو تیم به همین‌ صورت بودند و فقط تیم ما این شرایط را نداشت.

الهامی در پایان راجع به سوال در خصوص وقت‌کشی تیمش افزود: شما من را می‌شناسید و من صادقانه به شما تبریک گفتم اما در یک صحنه اگر نشان دهند؛ نمی‌خواهم حرف‌هایی بزنم که خدایی نکرده باعث رنجش شما شود و گفتم خانه‌ای دارم، ماشینی که دارم از تیم خوب کرمان و شهر مس است و همه جا این موضوع را گفتم و باز هم خواهم گفت. ما چیزی به نام خوابیدن نداریم. تیم‌هایی که بیرون از خانه بازی می‌کنند با تیم‌های دیگر مقایسه کنید. مالکیت توپ را بعد از یک یا دو ساعت خواهیم دید و می‌توانید موقعیت‌ها را هم ببینید. فوتبال است و امروز یک فوتبال کاملا فیزیکی و درگیرانه و پرفشار بود. هر دو تیم مصدوم دادند. کتف دفاع وسط ما شکست و شما خودتان می‌دانید. الان آشیل محمد جواد محمدی خون گرفته و بیرون می‌زند و اگر عکسش را ببینید واقعا سخت است اما فوتبال است و باید با این فوتبال کنار بیایی و آرزو می‌کنم تیم خوب مس در ادامه راه موفق باشد.

دیدگاه‌ها