کد خبر : 1847067 | 16 مهر 1401 ساعت 08:24 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

آرامش ساکت مقابل تیم دوست‌داشتنی!(عکس)

سرمربی هوادار در دومین تقابل پیاپی برابر مس کرمان به برتری دست پیدا کرد.

آرامش ساکت مقابل تیم دوست‌داشتنی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی، پس از سپری کردن هفته‌های پرفشار که تیمش را از شرایط خوب ابتدای فصل و شروع موفقیت‌آمیز در نخستین بازی لیگ برتر دور کرده بود، دوباره دیروز سربلند بود و در تقابل با مس کرمان که یک زمانی در آن مربیگری کرده و خاطرات خوشی داشت، صاحب سه امتیاز شد.

او سال گذشته نساجی را به قهرمانی در جام حذفی رساند اما در دیدار نیمه نهایی این رقابت‌ها جدال حساسی با مس کرمان داشت که در نهایت توانست از سد این تیم عبور کند، دیروز هم بار دیگر با تیم جدیدش مربی برنده در تقابل با فرزاد حسین‌خانی بود.

ساکت الهامی که در نخستین بازی فصل لیگ برتر به برتری خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک رسیده بود، دیروز هم در کرمان برنده شد و مقابل مسی‌ها که در تلاش برای گرفتن سه امتیاز خانگی بودند، توانست موفق باشد و مانع از امتیازگیری نارنجی‌پوشان در کرمان شود.

سرمربی هوادار، سال گذشته جدال پر سروصدایی با فرزاد حسین‌خانی داشت و پس از برتری نساجی و صعودشان به فینال جام حذفی خوشحالی زاید‌الوصفی انجام داد، اما دیروز با آرامش و بدون هیاهو بازی با مس کرمان را پشت سر گذاشت و سه امتیاز تیمش را در سکوت مطلق جشن گرفت.

1751229

دیدگاه‌ها