کد خبر : 1847075 | 16 مهر 1401 ساعت 11:36 | 46K بازدید | 4 دیدگاه

حسن یزدانی با پلنگ جویبار رکورد زد!

پرمدال‌ترین کشتی‌گیر تاریخ ایران برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد با تیم صنایع مازندران قرارداد امضا کرد.

حسن یزدانی با پلنگ جویبار رکورد زد!

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی که در مسابقات جهانی 2022 بلگراد با کسب هشتمین مدال جهانی خود به پرمدال‌ترین کشتی‌گیر تاریخ ایران تبدیل شد، بعد از چند روز انتظار و با وجود برخی شایعات بالاخره قراردادش را با یکی از تیم های مازندرانی حاضر در لیگ برتر امضا کرد.
این کشتی‌گیر جویباری که در سال های اخیر جزو اعضای ثابت لیگ بوده، بعد از رد کردن پیشنهاد یکی از تیم ها، بالاخره به پیشنهاد تیم صنایع مازندران پاسخ مثبت داد و با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر قرارداد بست.
حسن یزدانی به همراه رحمان عموزاد و محمدحسین محمدیان سه کشتی‌گیر ملی پوش تیم صنایع مازندران به حساب می آید که البته احتمالا در دور رفت کشتی نخواهد گرفت.
گفته می شود قرارداد حسن یزدانی برای سه کشتی به ارزش یک میلیارد تومان امضا شده تا او همچون سال های گذشته به گران‌ترین کشتی‌گیر لیگ برتر تبدیل شود. پیش از این کامران قاسمپور با قراردادی 800 میلیون تومانی به تیم انبوه سازان هوتن، دیگر تیم مازندرانی لیگ برتر پیوسته بود.
هدایت تیم صنایع مازندران برعهده رضا یزدانی مشهور به پلنگ جویبار است که حالا با حضور حسن یزدانی امیدوار است بتواند در دومین سال متوالی هم با این تیم مازندرانی به قهرمانی برسد.

دیدگاه‌ها