کد خبر : 1847079 | 16 مهر 1401 ساعت 09:15 | 23K بازدید | 24 دیدگاه

ادعای جالب نستا: می‌توانستم هالند را مهار کنم

الساندرو نستا، مدافع سابق میلان، معتقد است که توانایی مهار ارلینگ هالند را در صورت حضور در میدان داشته است.

ادعای جالب نستا: می‌توانستم هالند را مهار کنم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش هالند پس از جدایی از بروسیا دورتموند و پیوستن به منچسترسیتی نه تنها کم نشد، بلکه بیش از پیش مورد توجه تمامی رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان قرار گرفت. 
این بازیکن در حالی سه بار در ترکیب سیتی در لیگ برتر هت تریک کرده که تنها هشت بار با پیراهن این تیم در این رقابت‌ها به میدان رفته و تعداد گل‌های زده‌اش را به 14 گل رسانده است. این در حالی است که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده او که هری کین است نصف او یعنی هفت گل زده است. 
بسیاری از کارشناسان و تماشاگران باور دارند که هیچ مدافعی در حال حاضر قادر به مهار این ستاره نروژی و ایستادگی برابر او نیست اما نستا می‌گوید اگر در زمین بود می‌توانست این کار را انجام دهد. 

1750777
این ستاره سابق میلان و تیم ملی ایتالیا در گفت‌وگو با کوپا 90 در این‌باره اظهار داشت:« من می‌توانم بازی کنم، بله! چون من برابر رونالدوی برزیلی بازی کردم. هالند بازیکن بسیار خوبی است اما رونالدو با همه فرق داشت. من برابر لیونل مسی و برابر کریستیانو رونالدو بازی کردم اما رونالدو برزیلی برای من با همه فرق داشت.»
نستا در توصیه‌ای برای مهار هالند به مدافعانی که روبروی او قرار می‌گیرند گفت:« اگر من بودم سعی می‌کردم نزدیک او بمانم. وقتی او برای نفوذ استارت می‌زند، شاید بشود او را مهار کرد! اگر فضای زیادی در اختیار این بازیکن بگذارید، کار شما تمام است!»
 

دیدگاه‌ها