کد خبر : 1847090 | 16 مهر 1401 ساعت 10:20 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

سوپرلیگ ترکیه محل عرض‌اندام ستاره‌های ایرانی

جمع‌بندی هفته دوم سوپر لیگ ترکیه حکایت از آن دارد که ستاره‌های ایرانی حاضر در این لیگ، عملکرد قابل تحسینی در ترکیب تیم‌های خود ارائه داده‌اند.

سوپرلیگ ترکیه محل عرض‌اندام ستاره‌های ایرانی

به گزارش "ورزش سه"،این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه از آن جهت برای والیبال ایران اهمیت ویژه‌ای دارد که ما در این مسابقات سه لژیونر در اختیار داریم. سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت سه بازیکن ایرانی هستند که به ترتیب برای تیم‌های فنرباغچه، گالاتاسرای و تورشاد توپ می زنند.

ستاره های ایرانی حاضر در سوپرلیگ ترکیه عملکرد درخشانی طی دو هفته گذشته از این مسابقات به نمایش گذاشته‌اند که در اینجا به آن ها می‌پردازیم.

*سعید معروف 
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران در دو هفته ابتدایی سوپرلیگ ترکیه دو برد دشوار و 3-2 را با فنرباغچه کسب کرده است. معروف که در هفته اول نمایش درخشانی برابر بلدیه داشت در جدال دوم نیز در هر پنج ست در زمین حاضر بود و یک امتیاز هم کسب کرد تا به تیمش در راه کسب دومین برد متوالی کمک کرده باشد.

*مرتضی شریفی 
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران این فصل برای باشگاه مدعی گالاتاسرای توپ می زند. شریفی در جریان دیدار هفته اول 16 امتیاز برای تیمش کسب کرده بود. او در جریان پیروزی دوم گالاتاسرای مقابل حکیم اوغلو عملکردی بهتر از هفته اول ارائه داد و 18 بار برای تیمش امتیاز کسب کرد تا یکی از بهترین بازیکنان گالاتاسرای تا به اینجای رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه لقب بگیرد.

*بردیا سعادت
گزاف نیست اگر بگوییم که بردیا سعادت بهترین لژیونر والیبال ایران تا به اینجای رقابت های باشگاهی بوده است. این ستاره جوان والیبال ایران که در هفته اول با کسب 18 امتیاز زمینه‌ساز پیروزی ارزشمند تورشاد مقابل هاتای شده بود، در جدال برابر هالک بانک قدرتمند نیز با وجود شکست تیمش 18 امتیاز کسب کرد تا نشان دهد که در فرم متفاوت و البته فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد.

دیدگاه‌ها