کد خبر : 1847095 | 16 مهر 1401 ساعت 10:28 | 30.5K بازدید | 15 دیدگاه

کریم انصاری‌فرد دو - کریستیانو رونالدو صفر!

دومین تقابل کریم انصاری‌فرد و کریستیانو رونالدو باز هم با گلزنی ستاره ایرانی همراه بود.

کریم انصاری‌فرد دو - کریستیانو رونالدو صفر!

به گزارش "ورزش سه" دیدار تیم‌های اومونیا و منچستر یونایتد درحالی با شکست سه بر دو اومنیا همراه شد که کریم انصاری‌فرد، کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران گل نخست بازی را برای نماینده قبرس در لیگ اروپا به ثمر رساند.
گلزنی کریم انصاری‌فرد که خوشحالی تمام سبزوسفید‌پوش‌های حاضر در ورزشگاه را به غیر از خودش به دنبال داشت، از یک جهت دیگر هم برای ستاره ایرانی خاص بود؛ این دومین بازی‌ بود که کریم انصاری‌فرد برابر حریفی قرار می‌گیرد که کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره دنیای فوتبال در آن تیم نقش‌آفرینی می‌کند.

1751259
بار قبل، چهارسال و چند ماه پیش در جام جهانی 2018 در آخرین بازی دور گروهی جام جهانی، تیم ملی ایران به مصاف پرتغال رفته بود که کریم انصاری‌فرد گل مساوی ایران را در آن مسابقه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. پنالتی‌ که در شرایطی به گل منجر شد که بیست و چند دقیقه قبلش سی‌آر هفت از روی نقطه پنالتی در برابر بیرانوند ناکام مانده بود.
شب گذشته هم رونالدو این بار در یک مسابقه باشگاهی برابر تیم کریم انصاری‌فرد موفق به گلزنی نشد تا تقابل مستقیم کاپیتان تیم ملی ایران با ابرستاره فوتبال دنیا فعلا با نتیجه دو بر صفر به سود کریم پیش رود. رقابتی که خیلی زود دور سوم آن را شاهد خواهیم بود و باید دید آیا رونالدو می‌تواند این آمار را جبران کند یا شاید انصاری‌فرد با فروغی دوباره این بار در اولدترافورد پرچم را بالا نگه می‌دارد.

1751260

دیدگاه‌ها