کد خبر : 1847100 | 16 مهر 1401 ساعت 10:40 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پورقاز می‌خواست به تیم ملی برسد اما نشد!

عزت‌الله پورقاز علاوه‌ بر نمایش خوب در خط دفاعی سازنده تک گل پیروزی‌بخش تیمش بود.

پورقاز می‌خواست به تیم ملی برسد اما نشد!

به گزارش "ورزش سه"، بازوبند کاپیتانی هوادار برای چهارمین مرتبه در هشت هفته گذشته بر بازوی عزت‌الله پورقاز بسته شد تا مرد با تجربه هواداری‌ها نقش ویژه‌ای در رهبری همبازیان جوان‌تر خود داشته باشد.

عزت‌الله پورقاز در کنار مهدی عبدی و صائب محبی که در این دیدار به جای فریبرز گرامی از ابتدا به میدان رفته بود مثلث مستحکم خط دفاعی هوادار را تشکیل دادند. آنها به ویژه در نیمه نخست و با توجه به بازی مستقیمی که از ابتدا مسی‌ها در دستور کار خود داشتند در نبردهای هوایی نقش برجسته‌ای ایفا کردند و مانع گلزنی میزبان شدند.

1751265

پورقاز علاوه‌بر رهبری خط دفاعی در زمانی که تیمش به گل نیاز داشت برای پرتاب بلند اوت جلو آمد و با انداختن توپ به محوطه شش قدم زمینه‌ساز گل برتری تیمش شد. در این صحنه صائب محبی با سر پاس گل داد و محمد میری ضربه تمام کننده را زد.

پورقاز دو هفته پیش مقابل مس رفسنجان نیز گل زده بود و حتی می‌توانست مقابل سپاهان نیز گل بزند. این مدافع وسط باتجربه حالا به یکی از ارکان اصلی تیم ساکت الهامی تبدیل شده است.

1751266

عزت پورقاز که سابقه دعوت به تیم ملی و بازی با پیراهن ایران در دوره اول حضور کی‌روش را دارد برای حضور در بازی‌های بزرگ تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌ها تلاش کرد اما پشت ترافیک ستاره‌های خط دفاعی ایران ماند. با این حال او در ۳۵ سالگی نیز یکی از مدافعان خوب لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها