کد خبر : 1847105 | 16 مهر 1401 ساعت 11:00 | 24.1K بازدید | 30 دیدگاه

بیانیه استقلال: داوری دیروز خجالت‌آور بود

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که داوری حمید حاج‌ملک در بازی دیروز، ناامیدکننده بوده است.

بیانیه استقلال: داوری دیروز خجالت‌آور بود

به گزارش "ورزش سه"، اعتراضات باشگاه استقلال به روند داوری روز گذشته حمید حاج‌ملک در جریان دیدار برابر فولاد ادامه دارد. آبی‌پوشان اعتقاد دارند که چند صحنه مشکوک درون محوطه جریمه حریف رخ داده که قاضی میدان می‌بایست به سود آنها خطای پنالتی اعلام می‌کرد.

پس از سوت پایان دیدار روز گذشته، بازیکنان استقلال در میکسدزون استادیوم آزادی اعتراض خود را به زبان آوردند و شب گذشته نیز فرشید سمیعی، معاون حقوقی آبی‌ها، در برنامه تلویزیونی، به شدت از عملکرد حاج‌ملک انتقاد کرد که با واکنش‌هایی از سوی پیشکسوتان داوری همراه بود.

حالا نیز آبی‌ها با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص بازی دیروز، قضاوت حاج‌ملک را خجالت‌آور و ناامیدکننده خوانده‌اند. آنها گفته‌اند که داوران، به اصلی‌ترین رقبای این تیم تبدیل شده‌اند. در متن اطلاعیه این باشگاه آمده است:

«داوری دیدار استقلال- فولاد خجالت‌آور، ناامیدکننده و شوکه‌کننده بود. ما در مقابل کمیته داورانی قرار داریم که با خونسردی کامل از اشتباهات پیاپی می‌گذرد و بدون تلاشی برای اصلاح این روند یأس‌آور، داورانش به مهم‌ترین رقیب استقلال تبدیل شده‌اند.»

در بخش بعدی این اطلاعیه، استقلال از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است تا با ورود به موضوع داوری‌ها، به این چرخه اشتباهات پایان دهد:

«فدراسیون فوتبال باید به این چرخه اشتباهات مکرر پایان دهد و تدبیری برای وضعیت اسف‌بار داوری داشته باشد. استقلال نباید قربانی داورانی شود که گل سالم را مردود می‌کنند و چشم بر چند پنالتی پیاپی می‌بندند. با جدیت فراوان و با استفاده از تمام راه‌های قانونی، از حق استقلال دفاع خواهیم کرد.»

باید دید واکنش کمیته داوران به اعتراضات استقلالی‌ها چه خواهد بود. شب گذشته کارشناسان داوری اعلام کردند که حاج‌ملک باید خطای کوشکی به روی رضا میرزایی را یک خطای پنالتی به سود آبی‌پوشان اعلام می‌کرد.

دیدگاه‌ها