کد خبر : 1847126 | 16 مهر 1401 ساعت 12:04 | 14.4K بازدید | 4 دیدگاه

شب تلخ رضا مهاجری: این فوتبال بی‌رحم

نفت مسجد سلیمان علی‌رغم شروع قابل قبول در لیگ برتر، دو شکست عجیب و غریب و پُرگل را متحمل شده‌ است.

شب تلخ رضا مهاجری: این فوتبال بی‌رحم

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر در شرایطی در مسجد سلیمان تیم این شهر را درهم کوبید و از تمام فرصت‌های خودش گل ساخت که شاگردان رضا مهاجری در همین زمین استقلال و پرسپولیس را اذیت کرده بودند و شروع خوبی در فصل بیست و دوم داشتند.

نفت مسجد سلیمان در شروع لیگ، مس کرمان را در هفته اول شکست داد. در هفته دوم این تیم هوادار را در تهران متوقف کرد و در هفته سوم اولین شکست خود را با نتیجه دو بر یک مقابل پیکان متحمل شد. با این حال نفت که سرسخت نشان می‌داد در هفته چهارم استقلال را در خانه متوقف کرد و حتی مقابل این تیم فرصت گلزنی و خودنمایی نیز داشت.

نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم، دربی نفتی‌ها را از صنعت نفت برد و با روحیه بالا به بازی پرسپولیس رسید. این تیم مقابل پرسپولیس عالی کار کرد و گل اول را نیز زد اما در نیمه دوم مغلوب درخشش ستاره هلندی پرسپولیس شد.

پس از وقفه در لیگ به دلیل فیفادی، مسجدسلیمانی‌ها نتایجی گرفتند که با توجه به عملکرد هفته‌های ابتدایی‌شان دور از انتظار بود. این تیم با چهار گل از نساجی شکست خورد و با همان روحیه مقابل تیم قدرتمند گل‌گهر قرار گرفت و پنج گل خورد. اگرچه نفتی‌ها آن چنان هم بد بازی نکردند اما گل‌گهر موفق شد تمام فرصت‌هایش را به گل تبدیل کند تا این نتیجه سنگین رقم بخورد.

پس از بازی، تعدادی از هواداران متعصب نفت و لیدرهای‌شان پشت رختکن این تیم جمع شدند و علیه رضا مهاجری شعار سر دادند. این شعارها در حالی بود که این سرمربی علاوه‌ بر حفظ نفت در لیگ برتر شروع خوبی هم داشت.

مسجد سلیمانی‌ها هفته آینده در یک بازی بسیار سخت میهمان تراکتور تبریز هستند و باید دید در فاصله باقی‌مانده تا این بازی نفتی‌ها می‌توانند روحیه خود را بازیابی کنند یا خیر.

1751312

دیدگاه‌ها