کد خبر : 1847127 | 16 مهر 1401 ساعت 12:06 | 17.1K بازدید | 3 دیدگاه

با سینه توپ را کنترل کردم و خطایی نبود؛

حسینی: داور به حرف کمکش گوش نکرد تا اخراجم کند!

محمد حسینی می‌گوید کمک داور در لحظه اخراج او به داور اعلام کرد که نباید خطای هند می‌گرفت.

حسینی: داور به حرف کمکش گوش نکرد تا اخراجم کند!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تراکتور در حالی مقابل مس رفسنجان شکست خورد که در نیمه دوم، سیدمحمد حسینی با برخورد توپ با دستش از زمین اخراج شد تا شاگردان قربان بردیف 10 نفره به کار خود ادامه دهند. این در حالی است که پس از پایان بازی و در برنامه شب‌های فوتبالی، محمد فنایی اعلام کرد که در این صحنه حسینی با سینه توپ را کنترل کرده و مستحق دریافت کارت زرد دوم برای اخراج نبوده است.

در همین خصوص مدافع تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این صحنه گفت: من تعجب می‌کنم از اینکه داور چطور صحنه را دیده که متوجه نشده من با سینه توپ را کنترل کردم. مگر من فوتبالیست آماتور هستم که جلوی چشم کمک داور بخواهم همچین کاری کنم و وقتی یک اخطار هم دارم، به این شکل تیمم را در معرض خطر قرار بدهم؟

وی افزود: حتی من شنیدم که کمک داور به داور گفت که خطای هند نیست و باید بازی را ادامه بدهی اما داور که از صحنه هم دور بود روی تصمیم خود پافشاری کرد و به حرف کمک داور که در یک قدمی صحنه بود، گوش نکرد. مطمئنم که کمک داور نزدیک به صحنه، تشخیص داد که خطای هند اتفاق نیفتاده اما برای دومین هفته متوالی متاسفانه سر ما را بریدند.

حسینی در این مورد همچنین توضیح داد: هفته گذشته هم دیدید که هیچ خطای پنالتی وجود نداشت و اصلا برخوردی با بازیکن حریف نداشتم اما داور پنالتی گرفت و این هفته هم به این شکل اشتباه محرز داشت و من را از زمین اخراج کرد. برای من بسیار تعجب‌آور است که داور چنین تصمیمی گرفت و از مشورت با کمک خود استفاده نکرد.

مدافع تراکتور با درخواست از این باشگاه و فدراسیون فوتبال عنوان کرد: با تمام این حرف‌ها من فکر می‌کنم اشتباه داوری جزئی از فوتبال است و امیدوارم با ورود تکنولوژی داور ویدیویی این اشتباهات به حداقل برسد اما حالا که امکان جبران اشتباه وجود دارد، امیدوارم باشگاه از فدراسیون فوتبال بخواهد که این کارت قرمز که به اشتباه داده شده، بخشیده شود تا من امکان کمک به تیمم در بازی بعدی را داشته باشم.

این بازیکن راجع به وضعیت تیم تراکتور توضیح داد: خوشحالم هفته گذشته باوجود ناداوری توانستیم برنده شویم و این هفته هم فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده شویم. به هر حال این بازی گذشته و امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج لازم را کسب کنیم تا بتوانیم پاسخ حمایت هواداران، اعتماد باشگاه و زحمات آقای بردیف را بدهیم و تراکتور را به جایگاه واقعی برگردانیم.

دیدگاه‌ها