کد خبر : 1847137 | 16 مهر 1401 ساعت 12:40 | 29.5K بازدید | 10 دیدگاه

وین رونی:

رونالدو باید صبور باشد تا بازی به او برسد

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، از کریستیانو رونالدو خواست صبور باشد تا فرصت بازی در این تیم را پیدا کند.

رونالدو باید صبور باشد تا بازی به او برسد

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب یونایتد پس از دو شکست برابر برایتون و برنتفورد باعث شد که اریک تن‌هاخ به ترکیب تیم برنده دست نزند و با بازیکنانی که در زمین از آنها استفاده کرده بود ادامه دهد. 
این اتفاق منجر به این شد که رونالدو در هفت دیداری که تیمش در لیگ برتر انجام داده تنها یک بار در ترکیب اصلی قرار گرفته باشد. به این ترتیب، او به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شده که شرایط خوبی در این تیم ندارد.
بسیاری از منابع نزدیک به این بازیکن پرتغالی اشاره کردند که او به هیچ‌وجه از شرایط موجود راضی نیست و قصد دارد در پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه از این باشگاه جدا شود. 
رونی که پیش از این در فاصله سال‌های 2004 تا 2009 فرصت بازی کنار این بازیکن را داشت معتقد است که او باید صبور باشد و نظر مثبت تن‌هاخ را در تمرینات جلب کند. 

1642028

سرمربی فعلی واشنگتن دی سی در این‌باره به خبرنگاران گفت:« مشخص است که نظر سرمربی یونایتد درباره بازی، پیروزی در میدان و بازیکنان مدنظرش متفاوت است. کریستیانو و لیونل مسی دو نفر از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ هستند اما در نهایت زمان بر همه ما غلبه خواهد کرد. او دیگر بازیکنی که در 22 یا 23 سالگی بود، نیست. این موضوع برای او بسیار دشوار است.»
رونی درباره شرایط فعلی رونالدو در اولدترافورد اظهار داشت:« من او را به خوبی می‌شناسم. نشستن روی نیمکت برای رونالدو بسیار دشوار است. من اطمینان دارم که اگر او صبور باشد، شانسی پیدا خواهد کرد و می‌تواند از این فرصت‌ها استفاده کند تا بار دیگر خودش را به ترکیب تحمیل کند.»
 

دیدگاه‌ها