کد خبر : 1847140 | 16 مهر 1401 ساعت 12:57 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

کمترین حق مس رفسنجان صدرنشینی است؛

توکلی: داور به‌خاطر اعتراض تراکتوری‌ها پنالتی نگرفت!

شاهین توکلی معتقد است مس رفسنجان در هشت هفته نتایج خوبی گرفته و کمترین حق این تیم صدرنشینی است.

توکلی: داور به‌خاطر اعتراض تراکتوری‌ها پنالتی نگرفت!

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان شب گذشته با تک گل شاهین توکلی برابر تراکتور پیروز شد تا با کسب سه امتیاز این مسابقه، به رتبه پنجم جدول صعود کند. توکلی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: تیم تراکتور بسیار پرمهره، قدرتمند و با برنامه بود ولی ما هم برای این بازی برنامه‌هایی داشتیم و توانستیم به خوبی آن را اجرا کنیم و سه امتیاز را بگیریم تا با روحیه‌ای خوب برای بازی با پرسپولیس آماده بشویم.

او درباره گلی که در این مسابقه به ثمر رساند عنوان کرد: ما هر هفته تمرینات زیادی روی ضربات ایستگاهی می‌کنیم و یکی از بهترین ضربه‌زننده‌ها را هم داریم؛ آقا محسن [آذرباد] پاسوری بسیار خوب و ارسال‌کننده‌ای عالی هستند. روی این ضربه هم توپ آنجا آمد و شانس من بود که تبدیل به گل شد.

توکلی درباره قضاوت فرزاد منصوری در این دیدار و همچنین صحنه‌ای که مسی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، توضیح داد: تیم حریف اعتراض زیادی روی صحنه‌ها داشت اما تا جایی که من دیدیم و کارشناسان گفتند صحنه‌ای که روی فراز امامعلی اتفاق افتاد، پنالتی بود و به نظر من هم خیلی واضح بود‌. شاید اعتراضات حریف باعث شد پنالتی اعلام نکند اما چیزی که من دیدم و کارشناسان  گفتند پنالتی بود. در مجموع از داور تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند و قضاوت نسبتا خوبی داشتند.

او با اشاره به این مسئله که مس از اشتباهات داوری متضرر شده است، درباره اظهارات محمد ربیعی در خصوص این مسئله گفت: صحبت‌های ما و آقای ربیعی احساسی یا غیرکارشناسی نیست و چیزهایی است که خود کارشناسان بعد از بازی می‌گویند. واقعا حق ما در چند بازی خورده شد و تا زمانی هم که VAR نیاید این اتفاقات رخ می‌دهد اما امیدوارم این مسائل برای مس رفسنجان تکرار نشود چون مردم رفسنجان واقعا مظلوم هستند و حیف است.

مدافع مس، در ارزیابی از نتایج این تیم در هشت هفته ابتدایی لیگ و قرار گرفتن در رتبه پنجم جدول بیان کرد: به نظر من با تیمی که ما بسته‌ایم و بازیکنانی که به رهبری آقای ربیعی در کنار هم‌ جمع شده‌ایم، تا اینجا نتایج خوبی نگرفته‌ایم؛ درست است که نباخته‌ایم اما مساوی‌های زیادی داشتیم که حق‌ ما نبوده و اگر آن امتیازات را جمع می‌کردیم کمترین حق‌‌مان صدر جدول بود اما باز هم خدا را شکر فاصله کمی تا صدر داریم. ما هدف خاصی تعیین نکرده‌ایم ولی مسلما برای بهترین رتبه لیگ می‌جنگیم.

توکلی با اشاره به عملکرد مس در فصل گذشته گفت: فصل قبل، فصل خوبی برای ما بود اما به نظرم امسال می‌تواند نسبت به سال قبل هم بهتر باشد چون تیم‌ ما هماهنگ‌تر شده و بازیکنان باکیفیتی هم به ما اضافه شده‌اند، همچنین تفکرات آقای ربیعی بهتر و بیشتر در تیم جا افتاده است. من از این موضوع خوشحالم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را برای تیم مس رقم بزنیم.

او در پایان در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی با پرسپولیس همیشه شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس شاید در یکی دو هفته نتایح دلخواه خود را نگرفته باشد اما در هر صورت تیم بزرگ و قابل احترامی است و در حال حاضر هم که در رتبه دوم قرار دارد. ما برای این بازی برنامه‌های خودمان را داریم و برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم؛ امیدوارم که این اتفاق بیفتد و بتوانیم دل مردم رفسنجان را شاد ‌کنیم.

دیدگاه‌ها