کد خبر : 1847151 | 16 مهر 1401 ساعت 13:32 | 40.8K بازدید | 12 دیدگاه

نگاه متعجب به ساپینتو عصبانی در VIP(عکس)

چند صندلی آن طرف تر از ریکاردو ساپینتو، دو دستیار کارلوس کی‌روش شاهد جدال استقلال و فولاد بودند.

نگاه متعجب به ساپینتو عصبانی در VIP(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر میزبان فولاد بود؛ دیداری که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا شاگردان جواد نکونام یک امتیاز ارزشمند را با خود به اهواز ببرند.

در نیمه اول، فولاد با گل علیاری از استقلال پیش افتاد اما آبی‌ها در نیمه دوم کار را توسط محمد محبی به تساوی کشاندند. در ادامه حملات استقلال روی دروازه شاگردان نکونام به گلی ختم نشد تا بازی با همان تساوی 1-1 و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

اما جدال استقلال و فولاد خالی از حاشیه و جنجال نبود. در چند صحنه بسیار مشکوک داوری، استقلالی‌ها معتقد بودند که حاج ملک باید برای آن‌ها اعلام پنالتی می‌‌کرده است و به همین خاطر اعتراضات شدید آبی‌ها بعد از سوت پایان بازی نیز ادامه داشت.

1751335

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در جدال دیروز با فولاد از روی سکوها بازی تیمش برابر فولاد را تماشا کرد چرا که او در جریان دیدار قبلی آبی های پایتخت برابر گل گهر سیرجان از کنار زمین اخراج شد و به همین خاطر نتوانست مقابل تیم جواد نکونام از کنار زمین تیمش را هدایت کند.

یکی از اتفاقات جالب روی سکوها به حضور ساپینتو اختصاص داشت. جایی‌که چند صندلی آن طرف‌تر از سرمربی استقلال، دو دستیار کارلوس کی‌روش نظاره‌گر بازی بودند. الکس لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی و ریکاردو آلوارز، بدنساز تیم چندمتر آن طرف‌تر از ساپینتو نشسته بودند و جالب این که فردی که کنار این دو نفر نشسته بود که به نظر می‌رسد راننده دستیاران کی‌روش بوده، از داد و فریادهای ساپینتو و اعتراضات سرمربی استقلال تعجب کرده بود.

دیدگاه‌ها