کد خبر : 1847167 | 16 مهر 1401 ساعت 14:15 | 37.5K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

4 هشدار ژاوی به بازیکنان بارسا پس از شکست تلخ

شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.

4 هشدار ژاوی به بازیکنان بارسا پس از شکست تلخ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از هفته هشتم لالیگا در نوکمپ میزبان سلتاویگو است. آبی و اناری ها سه شنبه باید در بازی برگشت برابر اینتر در لیگ قهرمانان به میدان بروند و سپس ال‌کلاسیکو را در پیش دارند. بارسا پس از شکست 1-0 در زمین اینتر به سلتا رسیده و پیروزی در بازی فردا از هر لحاظ اهمیت زیادی دارد.

1751346

موندودپورتیوو امروز نوشت که ژاوی قبل از شروع تمرین دیروز و در بررسی ویدیویی بازی با اینتر، اشتباهات تیم را به بازیکنان گوشزد کرده است. ژاوی بیش از همه روی سه نکته تاکید داشت. اینکه بازیکنان بارسا باید در شوتزنی از بیرون محوطه جریمه بهتر عمل کنند و شجاع تر باشند. ژاوی معتقد است که تعداد پاس های عرضی در تیم زیاد نیست و همچنین بازیکنان باید روی ارسال پاس های عمقی و استفاده از فضای خالی پشت مدافعان حریف نیز بیشتر اصرار کنند. بال های سرعتی بارسلونا به اندازه کافی توپ دریافت نمی کنند و ژاوی از این موضوع گلایه دارد.

1751375

پیغام دیگر ژاوی برای بازیکنان بارسا این بود که باید هر طور شده صدرنشین به ال‌کلاسیکو برسند. بارسا پس از تساوی خانگی هفته اول برابر رایووایه‌کانو، دیگر بازی های خود در لالیگا را پیروز شده اما بردهای متوالی رئال اجازه نمی داد بارسلونا به صدر جدول برسد. در نهایت تساوی هفته گذشته رئال برابر اوساسونا باعث شد تا بارسا به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین شود. ژاوی اعتقاد دارد که اگر صدرنشین به ال‌کلاسیکو برسند، رئال در برنابئو و مقابل هوادارانش برای پس گرفتن صدر جدول، تحت فشار قرار خواهد گرفت و این به سود بارسا خواهد شد.  بارسا اگر سلتا را ببرد، حتی در صورت تساوی برابر رئال نیز صدرنشین خواهد ماند. به همین دلیل ژاوی اصرار دارد که فردا به هر شکل که شده باید پیروز شوند.

دیدگاه‌ها