کد خبر : 1847169 | 16 مهر 1401 ساعت 15:05 | 13.7K بازدید | 14 دیدگاه

شکست‌مان غیرمنصفانه بود

ژاوی: هنوز عصبانی‌ام، نباید به اینتر می‌باختیم

ژاوی هرناندز همچنان از داوری بازی با اینتر عصبانی است و می گوید که بارسا مستحق شکست در آن دیدار نبود.

ژاوی: هنوز عصبانی‌ام، نباید به اینتر می‌باختیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست از اینتر در لیگ قهرمانان فردا باید در لالیگا برابر سلتاویگو قرار بگیرد. بارسا صدرنشین لالیگاست و برای حفظ این رتبه باید سلتا را شکست دهد.

1746032

ژاوی هرناندز، مربی بارسا، در نشست خبری این بازی گفت:«بازی فردا ارتباطی به دو بازی قبلی ما برابر مایورکا و اینتر ندارد. سلتا مربی‌ای دارد که فوتبال مالکانه را می پسندد. فصل قبل در هر دو بازی برابر این تیم مشکل داشتیم ولی فردا باید سبک بازی خودمان را تحمیل کنیم. سلتا در خط میانی پرتعداد کار می کند و می خواهند توپ را داشته باشند. هفته قبل بتیس را شکست دادند و برابر ما نیز باانگیزه اند. مطمئنم که کار سختی خواهیم داشت.»

واکنش به شکست از اینتر:«بهترین تیم را روانه زمین خواهم کرد و البته بازیکنانی که خسته‌اند و مصدومیتی جزئی دارند، بازی نخواهند کرد. بازی با اینتر تمام شد و دیگر به آن فکر نمی کنیم. می خواهیم تا پایان فصل صدرنشین بمانیم. ابتدا بازی فردا برای‌مان مهم است و سپس به بازی برگشت برابر اینتر فکر خواهیم کرد.»

1750799

مشکلات بارسا در بازی با اینتر:«باید بیشتر شوت بزنیم. باید در یک به یک ها بهتر کار کنیم. شانس های بیشتری باید خلق کنیم. ما اولین منتقد خودمان هستیم. نه برابر مایورکا خوب بودیم و نه برابر اینتر و این را قبول دارم. در همه نقاط زمین باید بهتر کار کنیم و دیگر نباید موقعیت های گلزنی را به راحتی از دست بدهیم.»

جنجال داوری بازی با اینتر:«گفتم که آن بازی با تمام حواشی‌اش تمام شد و فعلا به بازی با سلتا فکر می کنم. با این حال کتمان نمی کنم که همچنان عصبانی هستم. معتقدم شکست از اینتر غیرمنصفانه بود و هنوز نیز بر همین عقیده هستم.»

توافق نهایی برای انتقال آنتوان گریزمان به اتلتیکو:«باشگاه به من گفت که توافق نهایی شده ولی هنوز چیزی رسمی نیست. اگر توافق رسمی شود، هر دو باشگاه اعلام خواهند کرد.»

دیدگاه‌ها