کد خبر : 1847172 | 16 مهر 1401 ساعت 15:11 | 43K بازدید | 14 دیدگاه

انتقام‌جویی از پرسپولیس به سبک رامین رضاییان

مدافع راست سپاهان روز گذشته در ادامه روند فوق‌العاده‌اش عملکرد تحسین‌برانگیزی برابر پرسپولیس داشت.

انتقام‌جویی از پرسپولیس به سبک رامین رضاییان

به گزارش "ورزش سه" یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های بازی دیروز سپاهان مقابل پرسپولیس به تقابل رامین رضاییان با تیم سابق برمی‌گشت. همه منتظر بودند تا ببینند عملکرد بازیکنی که در انتهای فصل مورد غضب کادرفنی قرار گرفت و به نوعی از پرسپولیس رانده شد در تیم جدیدش چگونه خواهد بود.
رضاییان که با یک گل و پاس گل در بهترین فرم ممکن به بازی برابر تیم سابق رسیده بود، روز گذشته به وضوح با محدودشدن شعاع حرکتی‌اش در سمت راست زمین از سوی کادرفنی سپاهان مواجه شده بود و مشخص بود ماموریت مهار مهدی ترابی اولویت بیشتری نسبت به حضور این بازیکن در خط حمله دارد.
بعد از جا ماندن از اردوی اتریش به دلیل صادرنشدن روادید و بازی فراتر از انتظار صادق محرمی در ترکیب تیم ملی، انتظار می‌رفت رامین رضاییان با انگیزه‌ای مضاعف برابر پرسپولیس ظاهر شود تا توانایی‌های خودش در یک بازی بزرگ را بار دیگر به اثبات برساند. او اما این بار بیشتر از آنکه وجه تمایزش با سایر مدافعین لیگ در قدرت حمل توپ و روندگی در جناح راست را به رخ بکشد، روی کارهای تدافعی متمرکز بود و نشان داد برای لحظات بدون توپ هم کاملا قابل اعتماد است.

1751379

رضاییان روی ضربات شروع مجدد سپاهان هم مثل همیشه خطرساز ظاهر شد و روی آخرین ارسالش به سمت دروازه بدشانس بود که سر داسیلویرا آن طور که باید به سمت دروازه نچرخید وگرنه می‌توانست با پاس گل ضیافت انتقامی خودش را جشن بگیرد.
او که حالا حضور نسبتا قطعی‌اش در جام جهانی برای سپاهان هم درآمدزایی خواهد کرد، حالا با این بازی‌ها و دعوت شدن مجدد به تیم ملی شاید پرسپولیسی‌ها را هم بابت راحت از دست‌دادنش پشیمان کند. به خصوص که توانایی‎های او محدود به حضور در پست مدافع راست نیست و به عنوان یک وینگر هم می‌توانست برای قرمزهای پایتخت درخشان ظاهر شود و از طرف دیگر به جای دریافت نیمی از پاداش حضور این بازیکن در جام جهانی از فدراسیون فوتبال، تمام درآمد حاصل از این موضوع را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها