کد خبر : 1847177 | 16 مهر 1401 ساعت 15:33 | 6.2K بازدید | 5 دیدگاه

بازگیر: هدف من آقای گلی لیگ است

مهاجم ملوان بعد از ثبت سومین گل این فصل خود مدعی است که ضمن تلاش برای موفقیت انزلی‌چی‌ها هدف خود را برای آقای گلی دنبال خواهد کرد.

بازگیر: هدف من آقای گلی لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در نهایت موفق شد اولین برد فصل خود را جشن بگیرد و نفت آبادان را با شکست بدرقه کرد. سجاد بازگیر مهاجم گلزن ملوان در این بازی در خصوص عملکرد تیمش گفت: بازی خوبی بود و توانستیم اول برد ملوان را در لیگ برتر کسب کنیم. ما از ابتدا به دنبال پیروزی و مسلط بر بازی بودیم. در نیمه دوم بعد از بارندگی و برای حفظ نتیجه کمی عقب نشینی کردیم که آسیب پذیر ظاهر شدیم و یک گل دریافت کردیم. با این همه کل بچه‌ها برای برد هم قسم شده بودند.

وی درباره گلزنی در این بازی گفت: اتفاقاتی که این فصل برایم افتاده خیلی خوب بوده است. وقتی در لیگ یک بازی می‌کردیم من همین روند را داشتم آقا مازیار گفت تو در لیگ برتر هم می‌توانی با همین کیفیت ادامه بدهی. من تمرینات اضافی داریم و صبح‌ها با هماهنگی کادرفنی تمرین شوت در چارچوب  و موارد مرتبط را دارم. خوشحالم که تلاش‌های خودم و بازیکنان در زمین به ثمر می‌نشیند و توانستم برای تیم خوب گلزنی کنم. به نظرم برای آقای گلی خیلی زود نیست و باید از حالا شروع کنم.

بازگیر با اشاره به تلاش کادرفنی برای موفقیت ملوان گفت: شاید در هفته‌های گذشته فوتبال کم لطفی و روی بد خودش را به ما نشان داد. از آن روزها عبور کردیم وگرنه آقا مازیار همیشه از ما بازی هجومی و پرس از بالا را درخواست کرده است.

بازگیر درباره ناراحتی مازیار زارع در پایان پیروزی این تیم مقابل نفت آبادان گفت: آن زمان با اتوبوس تیم از ورزشگاه خارج شدیم و نبودم؛ اما به نظر می‌رسد یکسری اتفاقات بیرون تیم سرمربی ما را ناراحت کرده است. به هر حال ما تنها تیم استان گیلان هستیم که در لیگ برتر حضور داریم. وقتی در لیگ دسته یک حضور داشتیم هر دو هفته یکبار مسئولان به ما می‌گفتند شما به لیگ برتر بروید، برایتان برنامه خاصی داریم. حالا اما ما به لیگ برتر رسیدیم منتهی مسئولان استانی به ما توجهی ندارند. پژمان نوری و پوررشید تنها مدیرانی بودند که در کنار ما بودند.

وی درباره انتقاد احسان مرادیان دروازه‌بان بابت اعلام پنالتی گفت: صد در صد پنالتی بود. من به دلیل پست بازی‌ام از زوایه‌ای که دیگران نمی توانستند صحنه را دیدم. ابتدا مهدی مومنی را زد و بعد سمت توپ رفت. ضمن اینکه قبل از آن صحنه‌ای که میثم تهیدست روی پای من خطا کرد و پنالتی بود به صورت عجیب با اشتباه داوری پنالتی اعلام شد.

مهاجم ملوان، درباره شرایط زمین ورزشگاه قایقران بعد از بارندگی گفت: این بارندگی کم بود و زمین مشکلی نداشت. در بارندگی‌های شدیدتر هم ما مشکلی در این زمین نداشتیم. این زمین سیستم زه کشی دارد و آب در زمین نمی‌ماند. نمی‌گویم به دلیل شرایط جوی بازی در این زمین سخت نمی شود اما اینکه توپ بماند یا قابل حرکت نباشد خیر اینطور نیست. نمی‌دانم چرا بازی فولاد لغو شد؟ ما نیم ساعت قبل مسابقه در زمین حضور داشتیم هیچ مشکلی نبود!

دیدگاه‌ها